آموزش اصول رندرینگ در 3ds Max
Pluralsight – 3ds Max Rendering Fundamentals
رندرینگ در 3ds Max
برای نمایش کامل و عالی مدل خود تا حالا تلاشی انجام داده اید ؟! چرا که شما فاقد یک رندر خوب برای استفاده در ترکیبی از متریال ها و نورپردازی بوده اید . اگر این چنین است این دوره از سایت Pluralsight ، مبانی و اصول رندرینگ را 3ds Max به شما می آموزد.
ابتدا ، تنظیمات سریع موتور رندر Scanline و بررسی تنظیمات باکس دیالوگ برای رندرینگ توالی تصاویر و انیمیشن را یاد می گیرید. بعد ، نحوه استفاده از رندرینگ دسته ایی ، حالیت های شیدینگ ویوپورت ، چگونگی تنظیم سریع متریال ها و نورپردازی را با استفاده از active shade mode می آموزید.
سپس در مورد Arnold Renderer جدید که به 3ds Max 2018 افزوده شده ، مطالبی را فرا می گیرید. ار آنجا که به صورت گام به گام از موتور پیش فرض scanline renderer به Arnold renderer پیش میروید ، قادر خواهید بود که قدرت و توان دوربین فیزیکی ، متریال فیزیکی و نورپردازی در آرنولد را مشاهده کنید.
در پایان این دوره آموزشی ، تمرین های کارآمدی آموخته اید که ، همیشه میتوانید در پروداکشن و انتخاب تنظیمات رندر صحیح برای ورک فلویتان و به عنوان یه هنرمند در حال ظهور از آنها بهره ببرید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مقدمه ایی بر Scanline Renderer
- تنظیمات رندر و دیالوگ باکس
- تنظیمات دوربین
- رندرینگ توالی انیمیشن
- تنظیمات رندر دسته ایی
- کار با متریال و Material Editor
- بررسی پنل افکت و ایجاد افکت درخشش
- مقدمه ایی بر Arnold Renderer
- نور ها در آرنلود رندر
- متریالهای فیزیکی آرنولد
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – 3ds Max Rendering Fundamentals
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 2.11 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Zaheer Mukhtar
نرم افزار : 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – 3ds Max Rendering Fundamentals
Have you ever struggled with perfect representation of your 3d model because you’re lacking knowledge of a good renderer to use in combination with lighting and materials? If so, 3ds Max Rendering Fundamentals is a perfect course for those who are just getting started rendering in 3ds Max. First, you will learn how to quickly setup your Scanline renderer and explore its setup dialogue box for rendering out single image and animation sequences. Next, you will learn how you can use batch rendering, viewport shading modes, and how to quickly setup materials and lighting using active shade mode. You will then learn about the newly added Arnold Renderer in 3ds Max 2018. Since you will be taken step-by-step from the default scanline renderer to the Arnold renderer, you will be able to see how powerful the physical camera, physical material, and lighting is in Arnold. By the end of this course, you will have learned strong workflow practices so you can always be efficient in production and choosing the right rendering setup for your workflow as an emerging artist. Software required: 3ds Max.
1.Introduction to Scanline Renderer 39m 50s
2.Working with Camera, Materials, and Effects 39m 49s
3.Exploring Arnold Renderer 50m 15s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 7.3
7.3
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید