بیت گراف
3ds maxPluralsightآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش اصول تکسچرینگ و شیدینگ در 3ds Max

Pluralsight – Shading and Texturing Fundamentals

آموزش اصول تکسچرینگ و شیدینگ در 3ds Max

اصول تکسچرینگ و شیدینگ در 3ds Max

 

تا به حال خواسته اید متریال های واقعی یا در سبک خاصی را در 3ds Max ایجاد کنید؟در دوره اصول تکسچرینگ و شیدینگ در 3ds Max ، سایه زنی و تکسچرینگ مبانی 3ds Max، شما به ویرایشگر متریال و ایجاد متریال می پردازید.

اول مبینیم که شیدر چی هست ، بعد مپ های procedural را با نقشه های bitmapped بررسی خواهیم کرد . سپس ، چگونگی ایجاد متریال هایی مانند شیشه و چوب را یاد خواهید گرفت. در نهایت، کار با compact را با slate material editor را پوشش می دهیم .

با پایان این دوره، شما قادر به ایجاد متریال های واقع گرایانه خود هستید و در متریال ادیتور و حالت های مختلف آن ماهر می شوید.اگر چه بعضی از جنبه های این دوره مخصوص 3ds Max هستند (مانند Slate material editor )، اما بقیه دوره را می توان به هر نسخه 3ds Max اضافه کرد.نرم افزار مورد نیاز: 3ds max 2018 . با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش اصول تکسچرینگ و شیدینگ در 3ds Max :

  • انواع شیدینگ ها
  • آموزش Materials Editor
  • تنظیمات و شیدینگ ویوپورت
  • استفاده از شیدینگ رویه ایی و بیت مپ
  • ایجاد متریالهای واقعی
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Shading and Texturing Fundamentals

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 2.37 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Chidi Mbadugh

نرم افزار : 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Shading and Texturing Fundamentals

Have you ever wanted to create your own realistic or stylized materials in 3ds Max? In this course, 3ds Max Shading and Texturing Fundamentals, you’ll dive into the material editor and material creation. First, you’ll discover what a shader is. Next, you’ll explore procedural vs. bitmapped maps. Then, you’ll learn how to create materials such as glass and wood. Finally, you’ll cover working with the compact vs. the slate material editor. By the end of this course, you’ll be able to create your own realistic materials and be very familiar with the material editor and it’s different modes. Although some aspects of this course are specific to 3ds Max 2018 (such as the Slate material editor) the rest of the course can be applied to any version of 3ds Max. Software required: 3ds Max 2018

1.Types of Shading 16m 23s
2.The Materials Editor 24m 33s
3.Viewport Shading and Settings 21m 9s
4.Using Bitmaps and Procedural Shading 23m 59s
5.Creating Materials 1h 9m

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 80%

80%

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا