آموزش ایجاد پایپ لاین تکسچرینگ بین Mari و Maya
Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya
تکسچرینگ بین Mari و Maya
Mari یک برنامه کاربردی ترسیم تکسچر اختصاصی و قدرتمند می باشد که در صنعت فیلم، بازی و VFX به کار می رود . علاوه بر ابزارهای قدرتمند پینتینگ تکسچرها ، برتری دیگر Mari در هماهنگی کامل با یکی از نرم افزارهای محبوب سه بعدی ساز یعنی Maya است و بر روی آماده سازی هندسه برای تکسچرها در مایا تمرکز میکند.
در اغاز این آموزش از سایت Pluralsight، برخی استراتژی ها را برای layout های uv و مجموعه selection می آموزید سپس با پلاگین mGo ماری جهت فرستادن asset ها برای پینتینگ کار میکنید. از اینجا، شما به داخل ماری میروید و در آغاز برخی اطلاعات پایه را در مورد پروژه، رابط کاربری، navigation و میانبرهای صفحه کلید یاد میگیرید. هنگامی که کار پینتینگ تکسچر ها را به اتمام رساندید ماری بعضی از آپشن ها را برای مرحله بعدی فراهم میکند شما از MODO renderer در ماری استفاده میکنید و نحوه گرفتن رندرهای بدون اشکال را در برنامه کاربردی فرا میگیرید.
سپس از طریق پلاگین mGo به پروژه تکسچر شده تان در ماری برمیگردید.این دوره آموزشی نحوه کار با شبکه های shading mGo و تکسچرهای مولتی تایل را آموزش می دهد. در پایان این دوره ، باید یک درک درست از نحوه آسان سازی انتقال از asset های مایا به ماری را داشته باشید بنابراین شما میتوانید تکسچرهای شکفت انگیزی را برای آنها ترسیم نمایید و سپس آنها را برای کار در مایا استفاده کنید با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- آماده سازی Asset مایا برای ماری
- تکسچرینگ در ماری
- پینتینگ ، کانال ها و شیدر های ماری
- اتمام تکسچرینگ در ماری
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.47 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Eddie Russell
نرم افزار : Mari ، Maya
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya
MARI is a powerful, dedicated texture painting application that is used in the Film, VFX, and games industries. In addition to its robust tools for painting textures, one thing that MARI excels at is working back and forth with one of the most popular 3D packages in Maya. In this course, Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya, you’ll focus on preparing geometry for textures in Maya. First, you’ll learn about some strategies for UV layout, selection sets, and then how you can use MARI’s mGo plugin to send your assets to MARI for painting. From here, you’ll move over into MARI and first learn some basic information about projects, the user interface, navigation, and keyboard shortcuts. Once you’ve finished painting your textures, MARI provides some options for you in terms of what’s next. First, ypu’ll cover the MODO renderer inside of MARI and you’ll learn how to take renders right inside of the application. Next, you’ll learn how to quickly move your textured project back into MARI using the mGo plugin. This course will wrap up back in Maya as you learn how to work with mGo shading networks and multi-tile textures. By the time you finish this course, you should have a good understanding of how easy it is to move your Maya assets over into MARI so you can paint some amazing textures for them and then get them back into Maya. Required Software: Mari and Maya.
1- Preparing Maya Assets for MARI 39m 34s
2- Moving into MARI for Texturing 28m 5s
3- MARI Shaders, Channels and Painting 53m 20s
4- Finishing MARI Textures 44m 51s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید