آموزش حجاری کاراکتر بازی در Zbrush
Pluralsight – Game Character Sculpting in ZBrush
حجاری کاراکتر بازی در Zbrush
زمانی که طرح کاراکتر مشخص شد ، اولین مرحله در گرفتن کاراکتر در یک بازی یونیتی ، اغلب اسکالپتینگ مدل است . محتملاً بهترین ابزار موجود برای ایجاد این اسکالپ های دقیق ، Zbrush است .
در دوره آموزش حجاری کاراکتر بازی در Zbrush ، اسکالپ کاراکتر بازی در زیبراش ، نحوه استفاده از زیبراش برای طراحی شخصیت قهرمانانه ی بازی یونیتی ، شمشیر و بیل (Shovels) را فرا میگیرید.
در ابتدا ، با ایجاد آرماتور اولیه با استفاده از ZSpheres ابزار بسیار انعطاف پذیر کار را شروع خواهیم کرد. نحوه استفاده از چندین براش اسکالپتینگ قدرتمند زیبراش را برای ویرایش هندسه در بیس و برای شروع اسکالپتینگ در همه جزییات و عضلات کاراکتر را فرا میگیرید.
سپس ، به سبک سازی مدلمان میپردازیم و از طریق استخراج هندسه از اشکال موجود ، به ایجاد چیزهایی شبیه به لباس و لوازم جانبی خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره زیبراش ، روند ایجاد صفر تا صد کاراکتر اسکالپ شده را یاد گرفته ایید.
اما حتی اگر یک کاراکتر کوتوله رو بسازید ، فقط ساخت یه کاراکتر را یاد نگرفته ایید. بنابراین در طول آموزش به چالش هایی برمیخورید که آنچه آموخته ایید رو میتوانید به هر شخصیتی اعمال نمایید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش حجاری کاراکتر بازی در Zbrush :
- ایجاد یک بیس مش
- ایجاد اسکالپ نهایی
- جزییات دهی و سبک وار بودن
- اسکالپتینگ لباس
- افزودن لوازم جانبی
- جزییات نهایی
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Game Character Sculpting in ZBrush
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 4.37 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 48
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : ZBrush
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Game Character Sculpting in ZBrush
Once a character design has been settled on, the first step in getting that character into your Unity game is often sculpting the model. Probably the best tool around for creating these highly detailed sculpts is ZBrush. In this course, Game Character Sculpting in ZBrush, you’ll learn to use ZBrush to create the hero character from the Unity game, Swords and Shovels. Working from the ground up, you’ll start by creating the initial armature using a very flexible tool called ZSpheres. From there, you’ll learn to use several of ZBrush’s powerful sculpting brushes to edit the geometry at its base and to begin sculpting in all the character’s musculature and detail. Next, you’ll also learn to stylize your model and to create things like clothing and accessories by extracting geometry from existing shapes. When you’re finished with this ZBrush course, you’ll have learned the process of creating a sculpted character from start to finish. But even though we’re building a dwarf, you’re not just learning to build one character. So sprinkled in along the way, you’ll get challenges that will allow you to see that what you’ve learned can apply to many different kinds of characters. Let’s start with the first module by looking at our artwork, creating a plan, and creating our ZSphere armature. Software required: Zbrush
1.Creating a Base Mesh 33m 32s
2.Creating the Initial Sculpt 1h 2m
3.Detailing and Stylizing 58m 24s
4.Sculpting the Clothing 1h 2m
5.Adding Accessories 36m 15s
6.Final Detailing 23m 17s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 88%
88%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید