بیت گراف
3ds maxPluralsightZBrushآموزشانیمیشنحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدل سازی پراپ در 3ds Max و ZBrush

Game Prop Modeling Fundamentals

آموزش مدل سازی پراپ

آموزش مدل سازی پراپ

 

در این دوره به آموزش مدل سازی پراپ می پردازیم. props، پلیر های شی متنوعی هستند که به ناچار در بازی ها تعامل خواهند داشت. این پلیرها شامل قوطی های کوچک و کاغذ ها می باشند که مانند ماشین های دینامیک، تله ها یا دستگاه ها برای نشان دادن توقف” hero props” به کار می روند. این چیزها دوام و انرژی را به دنیای بازی اضافه می کند و کمک میکنند تا زمینه ها فراهم شود.

در دوره، , Game Prop Modeling Fundamentals, ابتدا، با نحوه مدلسازی یک پراپ high polygen در تری دی مکس و زیبراش، آشنا می شوید . در ادامه، به صورت دستی عناصر ناشناخته از یک پراپ را طراحی می نمایید. در نهایت، کار با محدودیت های مورد انتظار بازی برای صرفه جویی در زمان و افزایش کیفیت را فرا میگیرید. زمانیکه این دوره را به پایان رساندید، یک پراپ با های پولی را ایجاد کرده و قادر به انجام آن خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز. 3ds Max 2017, ZBrus. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش مدل سازی پراپ :

  • مسدود سازی
  • طراحی Unknown
  • آماده سازی زیبراش
  • اصول حجاری و اسکالپتینگ
  • اسکالپ جزییات
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Game Prop Modeling Fundamentals

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 4.21 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 28

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dan John Cox

نرم افزار : 3ds Max 2017 – ZBrush

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Game Prop Modeling Fundamentals

Props are the various object players will inevitably interact with in games, from small cans and papers, to show stopping “hero props” like dynamic machines and traps or devices. These things add life and energy to game worlds and help provide context. In this course, Game Prop Modeling Fundamentals, you will first learn how to model a detailed high polygon prop inside 3ds Max and Zbrush. Next, you’ll try your hand at designing unknown elements of a prop without guidance. Finally, you’ll learn to work within the expected game constraints to save time and increase quality. When you’re finished with this course, you’ll understand what goes into creating a high poly game prop and be able to do it yourself. Software require: 3ds Max 2017, ZBrush.


1.Blocking In 42m 56s
2.Designing the Unknown 53m 31s
3.Preparing for Zbrush 48m 47s
4.Sculpting Fundamentals 1h 1m
5.Sculpting Details 53m 23s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 70%

70%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 2.84 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا