HoudiniPluralsightآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهواقعیت مجازی

هودینی : ورک فلوی FBX برای واقعیت مجازی

Pluralsight – Houdini: FBX Workflows for VR

ورک فلوی FBX برای واقعیت مجازی

ورک فلوی FBX برای واقعیت مجازی

 

ورک فلوی FBX برای واقعیت مجازی فرمت فایل FBX در VR و ریل تایم شایع است اما می تواند چالش هایی برای اصول نود ورک فلوی هودینی به ارمغان بیاورد. در این دوره هودینی: ورک فلوهای FBX برای VR، شما نحوه ایجاد آسان رابط بین صحنه های هودینی و فایل های FBX را یاد خواهید گرفت.

ابتدا، شما نحوه مقایسه ورک فلوهای هودینی را با نرم افزارهای دیگر، و ویژگی های صادراتی رایج و مشترک مانند Normals و Material Groups را می آموزید. بعد، شما کارت های camera facing که از ویژگی های تعیین شده در هودینی برای تغییرات سایه در UE4، از طریق صادرات FBX استاندارد استفاده می کند، را ایجاد می کنید.

در نهایت، شما نحوه وارد کردن یک FBX پیچیده، در آمیختن و انیمیت کردن ژئومتری در داخل هودینی، و صادر کردن مش های پروکسی که دارای دارایی های قدرتمند مثل یک blueprint در UE4 هستند، را یاد می گیرید. با اتمام این دوره، درک عمیق تری از چگونگی کار هودینی و FBX باهم، و همچنین نحوه ماکسیمایز کردن داده ها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: SideFX Houdini Unreal Engine 4.16 یا نسخه جدیدتر. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی  آموزش Houdini ورک فلوی FBX برای واقعیت مجازی :

  • اصول FBX
  • کارت های Face Camera و چرخش
  • مقیاس و ویژگی های اضافی در Unreal
  • تزریق فایلهای FBX  پیچیده برای انیمیت
  • Instanc و کپی برای انیمیشن
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Houdini: FBX Workflows for VR

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 3.9  ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Craig Tonks

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Houdini: FBX Workflows for VR

The FBX file format is prevalent in VR and Realtime but can pose some challenges for Houdini’s node based workflow. In this course, Houdini: FBX Workflows for VR, you will learn how to easily interface between Houdini scenes and FBX files. First, you’ll learn how Houdini’s workflows compare to other software and match common export features such as Normals and Material Groups. Next, you’ll build camera facing cards that cleverly use attributes set in Houdini to drive shader changes in UE4, all through standard FBX exports. Finally, you will learn how to import a complex FBX, ingest and animate the geometry inside Houdini, and export proxy meshes that have hero assets instanced with a blueprint in UE4. When you’ve finished the course, you will have a deeper understanding of how Houdini and FBX work together as well as how to maximize the data flowing through. Software Required: SideFX Houdini, Unreal Engine 4.16 or newer.


1.Course Overview 1m 38s
2.FBX Basics 31m 24s
3.Cards That Face Camera and Rotate 37m 5s
4.Scaling and Additional Attributes in Unreal 42m 5s
5.Ingesting Complex FBX Files to Animate 43m 7s
6.Copying and Instancing to Animation 34m 31s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 84%

84%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا