بیت گراف
PluralsightRenderManآموزشپلاگین استفاده شدهریگ کردنشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش تولید Asset در Katana و RenderMan

Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan

آموزش تولید Asset

آموزش تولید Asset

 

در این دوره به آموزش تولید Asset  می پردازیم. آیا تا به حال تمایل داشتین که شبکه شیدینگ پیچیده را برای مدیریت آسان ایجاد کنید؟ اگر اینطور است این دوره ، برای شما مناسب است چراکه هر انچه را که در اینجا آموزش داده می شود را میتوانید انجام دهید.

ابتدا با کاتانا آشنا می شوید و نحوه مدیریت استایل های صحنه به شکل عالی که میتوان در بهترکردن Look Development دارایی های کمک گرفت را یاد گرفته و سپس استفاده از رندر من 21 و PxrLayerSurface برای ایجاد نت ورک شیدینگ پیچیده برای یک ربات را فرا میگیرید.

در نهایت لایه های متفاوتی را که توسط دیگر دپارتمان ها استفاده می شود را مورد استفاده قرار می دهید. زمانیکه این دوره آموزشی و کاربردی را به پایان رساندید نه تنها قابلیت کار با کاتانا و رندرمن را خواهید داشت ، بلکه نحوه استفاده از آنها برای ایجاد است های Look Development را نیز فرا میگیرید. نرم افزار مورد نیاز: کاتانا و رندر من. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی آموزش تولید Asset :

  • ایجاد قالب Look Development
  • تنظیمات ریگ نورپردازی
  • ایجاد متریال های Child
  • بیک کانسپت های Look File
  • و …
گراویتی

پیش نمایش دوره آموزش تولید Asset :

عنوان دوره : Pluralsight – Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.25 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Miguel Lleras Villaveces

نرم افزار : Katana و RenderMan 21

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan

Have you ever wanted to create complex shading networks that are easy to manage? If so, Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan, is the perfect course for you because you will do look development of a production asset on Katana and RenderMan 21. First, you will learn about Katana and how its fantastic scene management style can help to do better look development assets. Next, you will use RenderMan 21 and its PxrLayerSurface to create a complex shading network for a Robot. Finally, you will learn how to set up the different layers to be used by other departments. When you’re finished with this Katana and RenderMan course, you’ll not only understand how Katana and RenderMan work together, but also how to use them to create amazing look development assets. Software required: Katana, RenderMan 21.


1- Creating the Look Development Template 31m 30s
2- Setting up the Lighting Rig 23m 38s
3- Setting up the Master Material 41m 24s
4- Creating the Child Materials 23m 57s
5- Bake Look File Concepts 23m 56s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا