آموزش تولید گرد و غبار در Fume FX و Maya
Maya and Fume FX Dust in Production
آموزش تولید گرد و غبار
در این دوره آموزش تولید گرد و غبار می پردازیم. اصابت گرد و غبار یکی از افکت های بسیار رایج در VFX است. در این دوره آموزشی از شرکت Pluralsight ، با تکنیک های مختلف و کارآمدی برای ایجاد و رندر انواع و اقسام گرد و غبار در یک محیط تولید ، آشنا می شوید. تکنیک های بسیاری برای شیه سازی گردو غبار با کیفیت وجود دارد.
در این آموزش نرم افزار های Maya و Fume FX ، به شبیه سازی گرد و غبار ناشی از یک تصادف ماشین در شات پروداکشن می پردازیم. در شروع ، چگونگی انتشار اتوماتیک گرد و غبار را با اسفاده از پلاگین SOuP را یاد خواهیم گرفت.
سپس متد های انتشار سطح و ذرات کلاسیک را یاد گرفته و در نهایت چگونگی استفاده از effector ها برای انتشار خودکار گرد و غبار در FumeFX و رندر همه آنها در آرنولد با انعطاف پذیری بیشتر برای کامپوزیت کردن را می آموزیم. با اتمام آموزش این دوره ،دانش و مهارت های یک هنرمند FX را برای ایجاد شبیه سازی با کیفیت گرد و غبار در پروداکشن را دارید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- نصب پلاگین SOuP
- تنظیمات شات در مایا
- ایجاد Proxy GEO
- ایجاد Bullet Hits با nParticles
- طراحی اصابت گرد و غبار با پلاگین SOuP
- ایجاد گرد و غبار با Effectors و امیتر سطح
- رندرینگ با نورپردازی RGB و پاس در آرنولد
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Maya and Fume FX Dust in Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.24 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 18
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joel Berg
نرم افزار : Maya – FumeFX – SouP Plugin
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Maya and Fume FX Dust in Production
There are many different techniques available to simulate feature quality dust. In this course, Maya and Fume FX Dust in Production, you will simulate all sorts of dust from a car crash in a production shot. First, you will learn how to automate dust emission using the SOuP plugin. Next, you’ll learn classic particle and surface emission methods. Finally, you’ll learn how to use effectors to automate dust emission in FumeFX, and render it all in Arnold with the most flexibility for compositing. When you’re finished with this course, you will have the skills and knowledge of and FX Artist to create feature quality dust simulations in production. Software required: Maya, FumeFX, SouP Plugin.
1- Installing SOuP Plugin for Maya and Setting up Your Shot 19m 6s
Installing SOuP 1m 52s
Setting up the Shot 5m 5s
Creating Proxy GEO 6m 17s
Creating Bullet Hits with nParticles 5m 51s
2- Creating Dust Hits with the SOuP Plugin 28m 0s
Setting up Collisions in SOuP Part1 3m 19s
Setting up Collisions in SOuP Part2 5m 14s
Setting up Particles for FumeFX Emission 3m 26s
Setting up FumeFX for a First Pass 5m 3s
Refining Your Dust Simulation 4m 10s
Simmulating Your Final Dust 6m 45s
3- Creating Dust Using Effectors and Surface Emitters 22m 24s
Creating Bullet Hits with FumeFX Part 1 6m 3s
Creating Bullet Hits with FumeFX Part 2 5m 24s
Setting up Surface Emitters 5m 28s
Using Effectors to Emit Fluids 5m 27s
4- Rendering with RGB Lighting and Passes in Arnold 13m 53s
Setting up Your Shot for Lighting 3m 23s
Setting up RGB Lighting 5m 18s
Setting up AOV Light Groups and Rendering Your Final Scene 5m 11s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : [email protected] telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)