آموزش اصول شیدینگ و تکسچرینگ در مایا Maya
Pluralsight – Maya Shading and Texturing Fundamentals
شیدینگ و تکسچرینگ در مایا
هنگام پایان رساندن مدل سازی و ایجاد مدل در Maya ، قدم بعدی شما سایه زدن و اعمال تکسچر به Asset ها می باشد . در این آموزش ” شیدینگ و تکسچرینگ در مایا ” از شرکت Pluralsight مربی دوره Eddie Russell ،به معرفی روند سایه زنی و تکسچر دهی که حول مرکز ایجاد و استفاده از شبکه شیدینگ می باشد ، خواهد پرداخت. در شروع کار ، با نحوه ایجاد و کار با شبکه شیدینگ در پنجره Hypershade مایا را یاد می گیرید. سپس نحوه ترکیب تکسچر ها را با این شبکه شیدینگ ، بررسی وضعیت های منحصر به فردی که میتوان از این شبکه استفاده نمود را مورد بحث قرار می دهد. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی این دوره آموزشی :
- ایجاد و استفاده از شبکه شیدینگ
- کار با پنجره Hypershade
- کار با اتصالات نتورک شیدینگ
- استفاده از تکسچر ها با نتورک شیدینگ
- حل مشکلات منحصر به فرد مسائل شیدینگ
- شیدینگ و تکسچرینگ در مایا
- و …
پیشنمایش دوره شیدینگ و تکسچرینگ در مایا :
عنوان دوره : Pluralsight – Maya Shading and Texturing Fundamentals
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 3.52 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Eddie Russell
نرم افزار : Maya 2017
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Advanced Array Mesh Techniques in ZBrush
When you’re finished creating that amazing model in Maya, the next step is to create shading and possibly apply textures to the asset. In this course, Maya Shading and Texturing Fundamentals, you’ll be introduced to this process, which centers around the concept of a creating and using a shading network. First, you’ll start by learning how to create and work with these shading networks in Maya’s Hypershade. From there, you’ll discover how you can incorporate textures into your shading networks. Finally, you’ll take a look at some unique situations where a shading network can help find a solution. After completing this course, you’ll be ready to dive in and begin creating shading networks for your own assets. Software required: Maya 2017.
1- Shading Networks and the Hypershade 35m 34s
Understanding the Purpose of Shading Networks 7m 59s
Accessing Maya’s Hypershade 9m 10s
Customizing the Hypershade Layout 9m 11s
Viewing and Arranging Hypershade Nodes 9m 13s
2- Working with Shading Network Connections 1h 9m 11s
Viewing Shading Network Connections 9m 13s
Connecting Nodes in the Hypershade 13m 6s
Revealing and Disconnecting Hypershade Nodes 10m 42s
Assigning Materials to Maya Geometry 9m 6s
Organizing Your Shaders 10m 3s
Shading a Basic Scene 16m 58s
3- Using Textures with Shading Networks 1h 20m 51s
Understanding 2D and 3D Texture Types 10m 51s
Using Images as Textures 9m 59s
Creating Textures as Projections 8m 53s
Using Texture Reference Objects 8m 11s
Creating Bump and Normal Maps 13m 42s
Working with Displacement Maps 11m 8s
Using Transparency Maps 8m 10s
Working with Layered Textures 9m 53s
4- Solving Unique Shading Problems 45m 27s
Fixing Common Reflection Errors 10m 23s
Fixing Common Refraction Errors 12m 37s
Creating Double-sided Shading Networks 10m 26s
Creating Volumetric Shaders 12m 1s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?
با کدوم موتور رندر کار میکنن نزده تو سایت؟
سلام موتور رندری ذکر نکرده انگار با خوده مایا داره کار میکنه فقط