بیت گراف
mayaMudboxPluralsightآموزشآناتومیانیمیشنحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مدلینگ واقعی دست در Maya و MudBox

Pluralsight - Modeling Realistic Hands in Maya 2011 and Mudbox 2011

 مدلینگ واقعی دست در مایا و مادباکس

 مدلینگ واقعی دست در مایا و مادباکس

 

 مدلینگ واقعی دست در مایا و مادباکس در این دوره، روش های ایجاد دست های واقع گرایانه را با استفاده از مایا ومادباکس بررسی خواهیم کرد. دست ها یکی از مهم ترین بخش های ایجاد کاراکتر است. به همین دلیل، وقت زیادی باید صرف تمرکز روی دستها شود. البته، در تعداد کمی از سبک ها، ساختن دست لازم است.

در این درس، بر روی ایجاد واقع گرایانه ترین دست برای کاراکتر تمرکز و با کمی صحبت در مورد نسبت ها و آناتومی دست ها شروع خواهیم کرد. سپس ابزارها و روش هایی را که برای ایجاد هندسه پایه با توپولوژی که به اسکالپ و انیمیت کمک می کند ، را مرور می کنیم.

در نهایت ، ژئومتری و نقشه های خود را از مادباکس خارج می کنیم و به مایا باز می گردانیم. هنگامی که این دوره را کامل کنید، ایده های بهتر و بسیاری در مورد ایجاد دست برای کاراکترتان و نحوه ایجاد جزئیات مورد نیاز در یک وضعیت قابل استفاده، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Mudbox 2011. با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش مدلینگ واقعی دست در مایا و مادباکس را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Modeling Realistic Hands in Maya 2011 and Mudbox 2011

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.46 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2010

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Justin Marshall

نرم افزار :  Maya – Mudbox

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Modeling Realistic Hands in Maya 2011 and Mudbox 2011

In this course we will explore methods for building realistic hands using Maya and Mudbox. Hands are one of the most expressive parts of many of the characters we create. Because of this, a lot of time should often be spent focusing on the hands. There are, of course, a nearly infinite number of styles in which to build a hand. In this course, we will concentrate on a hand that can go with a more realistic character. We’ll start by talking a little about the proportions and anatomy of hands. Then we’ll go over tools and methods for creating base geometry with topology that will help in sculpting and animating. Then we’ll take the mesh into Mudbox and begin sculpting high-resolution details such as skin wrinkles, knuckles, and skin textures. Finally, we’ll take our geometry and maps out of Mudbox and back into Maya. Once you’ve completed this course, you’ll have a much better idea of how to go about building hands for your characters and how to create the detail you need in a usable state. Software required: Maya 2011, Mudbox 2011.


1. Modeling Realistic Hands in Maya and Mudbox 2h 44m

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 83%

83%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا