3ds maxPluralsightآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مدلینگ اسلحه در تری دی مکس 3ds Max

Modeling Sci-Fi Weapons for Games in 3ds Max

 مدلینگ اسلحه در تری دی مکس

 مدلینگ اسلحه در تری دی مکس

 

در این دوره ”  مدلینگ اسلحه در تری دی مکس “، یک سلاح علمی تخیلی را با استفاده از تکنیک های مدلسازی سطح سخت مدلسازی می کنیم. برای شروع، اهمیت ایجاد silhouettes   و انتقاد سازنده را به منظور ایجاد یک طراحی قویتر در نظر میگیریم.

در ادامه، شروع به مسدود سازی اشکال پایه سلاحمان می کنیم. زمانیکه مسدود سازی مدل به پایان رسید، با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، از یک رندر ساده برای ایجاد یک پینت برای گرفتن یک ایده بهتر از جزئیاتی که می خواهید به عنوان خروجی از مدل های‌پولی داشته باشیم، استفاده می کنیم.

وارد بخش مدلسازی در مدل با وضوح بالا و وضوح بازی خواهیم شد و این دوره را با قرار دادن uv ها ، بیکینگ نرمالها ، مپ های انعکاسی طبیعی واعمال مپ ها به مدل بازی به پایان می رسانیم. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره مدلینگ اسلحه در تری دی مکس :

  • ایجاد Silhouettes
  • مسدود سازی
  • مدلسازی های‌پولی قطعات اسلحه
  • مدلینگ Low Poly مدل
  • ری توپولوژی
  • Unwrapping
  • ترکیب UV
  • ساخت و ترکیب Normal Map
  • و …
گراویتی

پیش نمایش دوره مدلینگ اسلحه در تری دی مکس :

 

عنوان دوره : Pluralsight – Modeling Sci-Fi Weapons for Games in 3ds Max

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 49

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2013

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Modeling Sci-Fi Weapons for Games in 3ds Max

In this series of step by step tutorials we learn how to model a sci-fi weapon using hard surface modeling techniques. To begin, we will learn the importance of creating silhouettes and how to take constructive criticism in order to make it a stronger design. After that, we’ll begin blocking out the basic shapes of our weapon. Once the block out model is finished, we’ll use a simple render to create a paint over in Photoshop to get a better idea of the details we want out of our high poly model. Then we’ll jump into modeling the high resolution model and the game resolution model. Then we’ll wrap up the course by laying out the UV’s, baking our normal and ambient occlusion maps and applying those maps back to the game model.


1-Creating Silhouettes 15m 6s
2-Finalizing the Silhouette 17m 14s
3-Blocking the Upper Rail 14m 35s
4-Blocking the Bottom Rail 9m 17s
5-Blocking the Upper Rail Accessory 11m 48s
6-Blocking the Rail Straps 11m 55s
7-Blocking the Receiver and Hand Guard 12m 58s
8-Blocking the Pistol Grip and the Rifle Butt 11m 46s
9-Blocking the Stabilizers for the Rifle Butt 11m 42s
10-Finalizing the Block out Model 17m 51s
11-Creating Details Using a Paint Over 13m 3s
12-Modeling the High Poly Version of the Upper Rail 18m 17s
13-Modeling the High Poly Version of the Lower Rail 11m 50s
14-Modeling the High Poly Version of the Inner Rails 17m 24s
15-Modeling the High Poly Version of the Rail Straps 9m 50s
16-Modeling the High Poly Version of the Rail Accessory 11m 33s
17-Modeling the High Poly Version of the Receiver 11m 52s
18-Modeling the High Poly Version of the Pistol Grip 11m 11s
19-Modeling the High Poly Version of the Hand Guard 7m 6s
20-Modeling the High Poly Version of the Rifle Butt 16m 18s
21-Modeling the High Poly Version of the Accessory Pieces 8m 5s
22-Adding Depth to the High Poly Model 14m 8s
23-Building the Scope 16m 57s
24-Modeling the High Poly Hardware 12m 39s
25-Finishing the Hardware 14m 34s
26-Placing the Hardware 14m 14s
27-Modeling Integrated Hardware 15m 10s
28-Finalizing the High Poly Model 12m 33s
29-Modeling the Low Poly Model 15m 16s
30-Retopologizing the Outer Rails 16m 16s
31-Modeling the Low Poly Inner Rails 12m 55s
32-Modeling the Low Poly Accessory 14m 32s
33-Modeling the Low Poly Straps 14m 9s
34-Modeling the Low Poly Receiver 15m 4s
35-Modeling the Low Poly Grip 7m 15s
36-Modeling the Low Poly Rifle Butt 12m 13s
37-Modeling the Low Poly Scope Rail and Scope 17m 21s
38-Unwrapping the Upper Rail 13m 25s
39-Unwrapping the Lower Rail 10m 45s
40-Unwrapping the Inner Rails 15m 16s
41-Unwrapping the Straps 8m 0s
42-Unwrapping the Scope Mounts 6m 1s
43-Unwrapping the Scope Rail 15m 24s
44-Unwrapping the Scope 17m 20s
45-Unwrapping the Receiver 12m 40s
46-Combining the UV’s 13m 35s
47-Baking the Normal Map 17m 50s
48-Combining the Normal Maps 8m 57s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 79%

79%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.8 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا