آموزش روند ایجاد یک شهر در Houdini و Python
Procedural Cities with Houdini and Python
ایجاد یک شهر در Houdini و Python
انتظارات در مورد VFX در حال افزایش می باشد، هر چیزی نیاز به بزرگتر ، بهتر و سریع تر شدن از ان چیزی که قبلا بوده، دارد. محیط بسیار بزرگ برای این روند مورد انتظار نمی باشد . در این دوره از سایت Pluralsight نحوه حل مسائل تولید شهرهای وسیع CG را با استفاده ازتکنیک های مختلف پایتون و هودینی، مورد بررسی قرار می دهیم . ابتدا پایتون رو معرفی میکنیم و توضیح میدهیم که چه جاهایی از Houdini استفاده میشه.
در ادامه شهر رو با ساختمانهایی از انواع مختلف، بلوک به بلوک، پر میکنیم و آن را با استفاده از پایتون به صورت خودکار در می آوریم، درنهایت برای بالابردن افق مرئی، دوباره از پایتون استفاده میکنیم و ابزاری که ارتفاع ساختمان ها را کنترل کند را ایجاد می کنیم.
شما میتونید از پایتون برای ایمپورت کردن فایل ها از دیسک ، خواندن و نوشتن فایلها، حفظ ترَک ها، ایجاد نود شبکه به صورت خودکار و توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت داخل شهر، استفاده کنید.
در پایان این دوره آموزشی، شما یک شهر CG اتوماتیک و وسیع با ابر نقطه ای که دارای تمامی صفات مورد نیاز می باشد را به عنوان خروجی خواهید داشت. با این دانش، شما میتوانید فراتر بروید و درعین حال حافظه فوت پرینت خود را تا جای ممکن کوچک نگه دارید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- معرفی پایتون برای Houdini
- آماده سازی پیش نیاز ها
- شبیه سازی اصلی
- ایجاد آسمان
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Procedural Cities with Houdini and Python
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 60
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Timothy Stam
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Procedural Cities with Houdini and Python
With expectations in VFX ever increasing, everything needs to be bigger, better, and faster than everbefore. Huge environments are no exception to this trend. In this course, Procedural Cities with Houdini and Python, you will learn how to tackle the problem of generating vast CG cities, making use of Python and various Houdini techniques, while maintaining artist control every step of the way. First, you will be introduced to Python itself, and where and how it can be used in Houdini. Next, you will learn how to populate a city plan with buildings of various types, block by block, and how to automate this using Python. Finally, Python is again used to do the heavy lifting on the skyline, building a tool that ensures artist control over the height of buildings. You will use Python to import files from disk, read from and write to files, keep track of what the set-up is doing, build node networks automatically and to develop the technology required to make this city generator work internally. By the end of this course, you will output a vast, automatically generated CG city, instanced upon a point cloud containing all the necessary attributes. With this knowledge, you can go big while keeping your memory footprint as small as possible.
1.Introducing Python for Houdini 36m 23s
2.Preparing the Prerequisites – Part 1 56m 34s
3.Preparing the Prerequisites – Part 2 28m 33s
4.The Main Simulation – Part 1 1h 0m
5.The Main Simulation – Part 2 57m 16s
6.Creating the Skyline 1h 4m
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید