آموزش ورک فلوهای Asset حرفه ایی در Quixel Suite
Professional Asset Workflows with Quixel Suite
Asset حرفه ایی در Quixel Suite
آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه می شود asset های با کیفیت بالا همراه با پایپ لاین های سریع و کوتاه بدون استفاده از نرم افزارهای بیشماربه منظور تولید یک مدل سه بعدی واحد، ایجاد نمود؟ اگر این چنین فکر میکنید پس این دوره آموزشی مخصوص شماست و سایت سافت ساز مفتخر است که این دوره آموزشی کاربردی را به شما ارائه می نماید.
در این دوره آموزشی از سایت Pluralsight در نرم افزار Quixel Suite ، نحوه ساختن asset های سه بعدی بسیار جالبی را برای بازی ها و محصولات با حداقل زمان ممکن و با استفاده از کوتاه ترین پایپ لاین های ممکن را یاد میگیرید. ابتدا، شما میتوانید یک مدل تفنگ سه بعدی کامل را از شکل های هندسی اولیه پایه در 3d max ایجاد کنید. سپس، شما به صورت کارآمد uv’s در فضای 0-1 ،برای استفاده بهتر از فضای uv جایگذاری میکنید. و مدل خود را با Quixel Suite اکسپورت میکنید.
پس از آن، شما به آسانی چگونگی ساخت جزئیات نرمال را برای مدل تفنگ در داخل NDO از Quixel Suite بدون کارهای اضافی شامل اسکالپ کردن و بیکینگ را فرا میگیرد. در نهایت، شما خیلی سریع نحوه تولید تکسچرهای بسیار واقعی را برای مدلتان با استفاده از DDO در Quixel Suite را یاد میگیرید و نحوه ایجاد یک presentation از مدلتان را در Marmoset Toolbag یاد میگیرید.
در پایان این دوره آموزشی شما نه تنها چگونگی مدلسازی و تکسچر یک مدل واقعی در 3ds Max و Quixel Suite را فرا میگیرد بلکه یک پایپ لاین کامل را برای ایجاد های واقعی assets با کمترین تلاش و زمان یاد میگیرید .نرم افزار های مورد نیاز : Quixel Suite, 3ds Max می باشد.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مدل سازی اشکال و فرم های کلی
- مدل سازی اشکال و فرم های جزیی
- Unwrappingو ایجاد جزییات نرمال
- ایجاد جزییات نرمال در NDO
- ایجاد تکسچر و متریال در DDO
- ایجاد رندر نهایی در Marmoset Toolbag
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Professional Asset Workflows with Quixel Suite
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 46
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Zaheer Mukhtar
نرم افزار : Quixel Suite , 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Professional Asset Workflows with Quixel Suite
Have you ever wondered how to create high quality assets with a short and quick pipeline without going through countless softwares to produce a single 3D model? If so, this course is for you. In this course, Professional Asset Workflows with Quixel Suite, you’ll learn how to make stunning 3D assets for games and production with minimum possible time by utilizing shortest possible pipeline. First, you’ll discover how you can create a complete 3D rifle model in 3ds Max from basic primitives. Next, you’ll explore how you can effectively place the UV’s in 0-1 space for better utilization of UV space and export your model to Quixel Suite. Then, you’ll learn how easily you can create normal details for your rifle model inside NDO from Quixel Suite without going through the pain of sculpting and baking. Finally, you’ll find out how quickly you can produce photo-realistic textures for your model using DDO in Quixel Suite and how to create a nice presentation of your model in Marmoset Toolbag. By the end of this course, you’ll not only learn how to model and texture a realistic model in 3ds Max and Quixel Suite, but you’ll also learn a complete pipeline for creating realistic assets with minimum efforts and time.
1-Modeling Major Forms and Shapes 40m 9s
What We Will Be Covering 2m 5s
Difference Between Conventional and Quixel Pipeline 5m 33s
Setting up the Scene 4m 14s
Modeling the Stock Part 7m 33s
Modeling Top Part of Stock 6m 8s
Modeling Barrel and Metallic Grip 7m 35s
Creating the 2nd Metallic Grip 6m 58s
2-Modeling Minor Forms and Shapes 1h 32m
Modeling Trigger and Trigger Guard 10m 1s
Modeling the Sight 9m 40s
Finishing the Sight 8m 23s
Modeling the Chamber 9m 30s
Creating the Bolt 7m 37s
Stitching Bolt 9m 7s
Fixing Shape of the Stock Piece 8m 50s
Adding Detail to the Stock 7m 54s
Fixing Topology Flow on the Stock 8m 58s
Adding Metallic Butt Piece 7m 57s
Optimizing the Rifle 4m 25s
3-Unwrapping and Creating Normal Details 47m 50s
Unwrapping the Stock Piece 8m 39s
Using Symmetrical UV’s on Trigger Guard 5m 39s
Analyzing the Unwrapped Rifle and Discussing Techniques 9m 34s
Exporting Model to NDO 5m 56s
Setting up Project in NDO 4m 3s
Quick Overview of NDO 5m 17s
Adding Numbers to Rifle Parts Through Normal Details 8m 40s
4- Creating More Normal Details in NDO 52m 39s
Adding Numbers to the Foresight 8m 55s
Adding Bolts Engraving to the Stock Piece 6m 36s
Adding Wood Grain from Photograph Textures 7m 12s
Painting Wear and Tear Using Multinormal Layer Option 7m 52s
Adding Scratches and Damage to Stock Piece 8m 12s
Adding Screws to the Metallic Butt 6m 10s
Creating Welding Effect, Grip Extrusion, and Ambient Occlusion Map 7m 39s
5-Creating Textures and Materials in DDO 48m 43s
Preparing Rifle for Export to DDO 4m 19s
Creating New Project in DDO 3m 30s
Creating Wood Material for Stock 7m 5s
Creating Metal Material 6m 1s
Adding Edge Wear to Metal Parts 7m 34s
Adding Metal Material to Other Parts 3m 2s
Adding Natural Rust and Dirt to Wood Material 7m 34s
Applying Material to the Parts with No Material ID 3m 4s
Importing and Creating Our Own Material 6m 31s
6-Creating Final Renders in Marmoset Toolbag 18m 18s
Understanding the Quick Fixes with Quixel Suite 5m 33s
Exporting Material and Textures to Marmoset Toolbag 2m 26s
Testing Rifle and Materials in Marmoset Toolbag 7m 48s
Conclusion and Goodbye 2m
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید