آموزش مقدماتی نرم افزار Quixel Suite 2.0 و NDO
Quixel Suite 2.0, NDO Essentials
آموزش مقدماتی نرم افزار Quixel Suite
در این دوره به آموزش مقدماتی نرم افزار Quixel Suite می پردازیم. تا حالا ازاین موضوع شگفت زده شده اید که چگونه میتوان به صورت خیلی سریع برای یک مدل LowPoly ، بدون هرگونه اسکالپتینگ یا حجاری نرمال مپ ساخت و یا اینکه بیاییم مدل رو به صورت HighPoly در آوریم ؟ اگر که آره…این آموزش نرم افزار Quixel Suite 2 هستش که قسمت های لازم Ndo را توضیح می دهد و یک آموزش بی نقص برای شما تا در همه ی تکنیک هایی که نیاز دارید یاد بگیرید و استفاده و استاد بشوید.
با رابط کاربری Ndo آشنا میشوید به همان خوبی ای که شما میتونید مدل LowPoly خود را از هر نرم افزار سه بعدی سازی به قسمت Ndo در نرم افزار Quixel وارد و استفاده کنید و خب این برای ساختن Normal Map به همراه جزییاتش به صورت مستقیم بر روی مدل سه بعدی ساخته شده توسط شما ، مفید خواهد بود.
سپس تکنیک های عمیقی برای ساخت انواع حالت های نرمال مپ برای مثال ساختن وایر و یا ساختن چاله ها و دکمه ها و اشکال دیگه ای برای مدلهاتون آن هم برای وقتی که دارید قسمت هایی از مدلتون رو به صورت lowpoly به نمایش میزارید، آشنا می شوید. در اخر شما یاد خواهید گرفت که چگونه Material Id بسازید که برای ساختن انواع تکسچر و در آوردن رندر و خروجی برای مدل مفید خواهد بود .در نهایت همه ی دانش و همه ی تکنیک های تکسچرسازی رو یاد خواهید گرفت که این قابلیت رو به شما میده که هرگونه Normal Map دلخواهی رو که دوست دارید برای مدلتون بسازید.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- اکسپورت NDO از کویکسل سوئیت
- اضافه کردن جزییات بزرگ طبیعی برای تولید مدل
- اضافه کردن جزییات کوچک طبیعی برای تولید مدل
- تکسجرینگ و رندرینگ تصویر در 3DO
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Quixel Suite 2.0, NDO Essentials
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 2 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 27
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Zaheer Mukhtar
نرم افزار : Quixel Suite 2
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Quixel Suite 2.0, NDO Essentials
Have you ever wondered how to quickly create normal map details for a low-poly model without sculpting or creating the hi-poly model? If so, this course, Quixel Suite 2.0, NDO Essentials is the perfect course for you to master all the techniques you’ll need! First, you will discover NDO’s UI in detail as well as how you can export your low-poly model from any 3D application to NDO for creating normal details directly on your 3D model. Next, you will learn in-depth techniques for creating various types of normal details such as wires, gauges, buttons, and extrusions for your models while performing steps practically on a low-poly 3D generator model. Finally, you will learn how to create selection IDs for texturing and quickly texture and render your model for presentation. By the end of this course, you’ll know all the techniques and have the knowledge to enable you to create any type of normal map for your models. Required Software: Quixel Suite 2.
1- Exploring NDO from Quixel Suite 2.0 24m 45s
Introduction to Quixel Suite 2.0 6m 12s
Analyzing the Model and Exporting to NDO 7m 34s
Exploring NDO Interface 4m 56s
Exploring More Options in NDO 6m 1s
2- Adding Large Normal Details to the Generator Model 38m 24s
Setting up the NDO Project 4m 14s
Creating Large Extrusion Lines at the Top 6m 16s
Creating Door Panels 5m 42s
Adding More Line Extrusions for Frontal Details 5m 11s
Adding Rubber Elements Normal Detail 5m 11s
Creating Large Wire at Back of Generator 6m 18s
Adding Vents to the Generator 5m 29s
3- Adding Small Normal Details to the Generator Model 53m 58s
Adding Normal Details for Buttons and Gauges 6m 32s
Learning Manual Bolt Creation 5m 43s
Creating Shingles for the Door Panels 6m 21s
Adding Door Locks 6m 39s
Multi-normal Layer, Real-time Sculpting, and 3DO Environment 5m 45s
Adding Large Bolts Using Multi-normal Layer 6m 16s
Adding Small Bolts Using Sculpt Layers 5m 59s
Scratching the Metallic Surfaces with Photo Texture 6m 11s
Exporting Diffuse, AO, and Cavity Map Using Map Converter 4m 28s
4- Texturing and Rendering the Final Image in 3DO 35m 36s
Analyzing Your Maps for Texturing Process 4m 34s
Creating Selection IDs from Normal Map for Texturing 6m 23s
Adding Texture to the Body and Locks 4m 38s
Adding Textures to the Remaining Small Parts 6m 13s
Fixing Textures and Adding AO and Specular to the Diffuse Map 5m 1s
Preparing Final Renders in 3DO 8m 45s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)