بیت گراف
PluralsightZBrushآموزشتکسچرینگحجاریساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد سریع دارایی بازی با سبک خاص در ZBrush

Pluralsight - Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

آموزش ایجاد بازی

آموزش ایجاد بازی

 

در این آموزش ایجاد بازی از شرکت Pluralsight، به اتفاق خواهیم دید که چگونه میتوانیم اجسامی با جزئیات بالا را بدون داشتن هیچگونه طرح مفهومی و در کمترین بازه زمانی بسازیم. همچنین نگاهی می اندازیم به قدم هایی که باید برداریم تا یک جسم را به طور کامل در Zbrush با نهایت سرعت بسازیم.

در Zbrush ما طرح اولیه خود رو رسم میکنیم و طراحی سلاح مورد نظر خود را شروع می کنیم آن هم زمانی که هنوز در حالت 3بعدی هستیم. سپس طرح اولیه خود را به مدلهای انعطاف پذیر تر و آماده برای تولید تبدیل می کنیم و رویه ای سریع و پویا برای تست کردن مدل ساخته شده در بازی ایجاد می کنیم. سپس جزئیات جسم مورد نظر را ایجاد کرده و مدل نهایی را می سازیم.

در پایان این دوره آموزشی،شما به کمک روش قابل اتکا، انعطاف پذیر و پویای خود می توانید آثار هنری بزرگی را خلق کنید در حالیکه برای خلق آنها به کمک روش خود زمانی به مراتب کمتر در قیاس با روشهای مرسوم نیاز خواهید داشت.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش ایجاد بازی :

  • مسدود کردن اشکال اصلی
  • اسکالپتینگ طراحی
  • پالایش مدل و طراحی
  • بیک مش ها
  • افزودن جزییات و رنگ
  • تکمیل بخش تکسچرینگ
گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dan John Cox

نرم افزار : ZBrush

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

Throughout this tutorial, we’ll look at how we can create detailed game assets without a concept and within a very short time frame. We will also look at the steps required to rapidly build an asset almost entirely within ZBrush. In ZBrush, we will sketch out our silhouette and begin designing our weapon while still in 3D. Then we will break the sketch into a more production-ready model and create a quick and iterative pipeline for testing out our model in the game immediately. Afterwards we’ll detail our asset to finalize it. By the end of this tutorial, you will have a solid, flexible, and iterative workflow that will help you crank out great art in a fraction of the time it would normally take. Software required: ZBrush 4r7, xNormal, Marmoset Toolbag.

حجم کل : 400 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.73 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا