بیت گراف
PluralsightUnityآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی کاراکتر دو بعدی با IK در Unity

Pluralsight – Rigging a 2D Character in Unity Using IK

ریگ بندی کاراکتر

ریگ بندی کاراکتر

 

در این دوره ریگ بندی کاراکتر ، توانایی ایجاد یه شخصیت را خواهید داشت به طوری که بتوانید در یه سلسله مراتب یکنواخت انیمیت کنید. برای بدست آوردن کاراکتر هایی که کشش هایی رو در محیط خود داشته باشند، باید نحوه تنظیم کردن کاراکتر ها را بدانید تا آنها بتوانند توسط آبجکت های خارجی کنترل شوند.

در ابتدا نحوه اسمبل کردن یه کاراکتر دو بعدی از sprites و تنظیم آن sprites ها را توسط nones کنترل کنید را یاد میگیرید. سپس نحوه ادغام سیستم ذرات را با sprites ها را کشف میکنید. در نهایت چگونگی ایجاد یه شمارنده از اجزای ریگ را برای کنترل کردن آبجکت های بیرون از سلسله مراتب کاراکتر، کی فریم یه سیکل پیاده روی کاراکتر دو بعدی که به صورت داینامیک را خواهید آموخت.

در پایان دوره، مهارت های لازم برای تطبیق این مفاهیم برای ایجاد ریگ سینماتیک معکوس دو بعدی را می آموزید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی ریگ بندی کاراکتر :

  • تنظیم و کانفیگ صحنه
  • تفنگ
  • افزودن IK به پاها
  • انیمیشن کردن کاراکتر
گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Rigging a 2D Character in Unity Using IK

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Shane Whelan

نرم افزار : Unity

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Rigging a 2D Character in Unity Using IK

Unity have enhanced their 2D components with bone animation for sprites, including the use of inverse kinematics rigs. To get your characters to have some traction within their environment, you need to know how to set up characters so they can be controlled by objects outside their hierarchy. In this course, Rigging a 2D Character in Unity Using IK, you will gain the ability to set up a character so that it’s feet never miss the ground when being controlled by a player. First, you will learn how to assemble a 2D character from sprites, and set up those sprites to be controlled by nones. Next, you will discover how to integrate particle systems with sprites. Finally, you will explore how to create a handful of small rigging components of your own to drive objects outside the character’s hierarchy, and keyframe a 2d character walk cycle that dynamically adapts its footsteps to undulating terrain. When you’re finished with this course, you will have the skills and knowledge needed to adapt these concepts to creating a 2D Inverse kinematics rig of your own. Software required: Unity.

حجم کل : 600 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا