آموزش مدلینگ حیوان در Zbrush و 3ds Max
Pluralsight – Stylized Animal Modeling for Games
مدلینگ حیوان در Zbrush و 3ds Max
هنوز هم، ایجاد یک حیوان دارای استایلی خاص کار راحتی نیست. در این دوره از سایت Pluralsight , مراحل لازم برای ایجاد حیوان دارای به سبک خاص در Zbrush و اصول ایجاد هر نوع حیوانی را یاد میگیرید. ابتدا نگاهی به مفاهیم هنری می اندازیم و حتی در زمان ایجاد اسکالپ دارای سبک، از رفرنس آناتومی برای ایجاد باورپذیری استفاده می کنیم. در ادامه، نحوه مسدود نمودن مش پایه که از طریق جداسازی اشکال اصلی حیوان در بخش های مختلف ایجاد شده است را مورد بحث قرار می دهیم و بر اساس پایه ساخت، اشکال ثانویه حیوان را اصلاح می نماییم.
هم چنین، از طریق نرم افزارهای Zbrush و 3ds Max ، برای حیوان لوازم و زره درست می کنیم. در نهایت، پولیش نهایی و جزئیات را به اسکالپتان اضافه می کنیم. زمانیکه این دوره کاربردی را به پایان رساندید، نه تنها با فرایند ایجاد حیوانات دارای استایل در زیبراش آشنا می شوید، بلکه می توانید همان تکنیک هارا به هر حیوانی که در آینده ایجاد می کنید، اعمال نمایید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R7, 3DS Max 2016. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- رفرنسینگ و مسدودسازی بیس حیوان
- Refining پایه حیوان
- ایجاد خز
- ایجاد زین و پتو
- ایجاد قفسه محافظ ، کیف و لوازم جانبی
- پولیش و دیتیلینگ نهایی
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Stylized Animal Modeling for Games
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 4.10 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 43
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Micah Masbaum
نرم افزار : Zbrush 4R7, 3DS Max 2016
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Stylized Animal Modeling for Games
Creating a believable, yet stylized animal is no easy task. In this course, Stylized Animal Modeling for Games, you’ll be taken through all of the steps necessary to get you started on creating a stylized animal in Zbrush and a solid foundation for creating any animal in the future. You will start off by looking at the concept art and going over the importance of using anatomy reference to create believability even when creating a stylized sculpt. After that, you’ll learn how to block out the base mesh, which is created by separating the main forms of the animal into different parts. Then, you will build upon the base and refine the secondary shapes of the animal. Next, you will create accessories and armor for your animal using 3DS Max and Zbrush. Finally, you will add the final polish and details to your sculpt. When you’re finished with this sculpting course, you’ll not only know the process for creating stylized animals in Zbrush but, also be able to apply the same techniques you’ve learned to any animal you create in the future. Software required: Zbrush 4R7, 3DS Max 2016
1.Gathering Reference and Blocking in the Base of the Animal 39m 24s
2.Refining in the Animal Base 40m 21s
3.Creating the Fur 45m 3s
4.Creating the Saddle and Blanket 37m 33s
5.Creating the Chest Guard, Bags, and Accessories 49m 56s
6.Final Polish and Details 36m 42s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 8.1
8.1
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید