بیت گراف
MARIPluralsightآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

تکسچرینگ دارایی های VFX در MARI

Pluralsight – Texturing VFX Assets in MARI

تکسچرینگ دارایی های VFX در MARI

تکسچرینگ دارایی های VFX در MARI

 

در این دوره به بررسی ورک فلوی استاندارد برای تکسچرینگ دارایی های VFX در MARI خواهیم پرداخت. با نحوه تنظیم پروژه برای هر UV یا تکسچرینگ مبتنی بر Ptex آشنا می شوید. سپس نحوه مدیریت رنگ با یک ورک فلوی خطی MARI و نحوه آوردن داده های دوربین به یک شات را می آموزیم.

در ادامه نحوه نقاشی کردن تصویر در ماری را یاد می گیریم، در مورد قدرت لایه های رویه ایی و نحوه استفاده از آنها برای صرفه جویی در زمان و ایجاد انعطاف پذیری صحبت خواهیم کرد.

پس از اتمام تکسچر، در مورد ویژگی های جدید MARI 3.0 برای رندر صحیح در ماری با استفاده از انجین MODO می آموزیم. در پایان، ایده های بسیار عالی در مورد نحوه استفاده از ماری برای نقاشی تکسچرها برای کار در محیط VFX را فرا می گیرید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Pluralsight – Texturing VFX Assets in MARI

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : MARI

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Texturing VFX Assets in MARI

In this MARI tutorial, we’ll walk through a standard workflow for texturing assets for VFX. We’ll take a step-by-step approach through the process, starting with nothing and ending our project by using the MODO renderer integration to perform some look dev on our textures. We’ll learn how to setup our project for either UV or Ptex based texturing. From here, we’ll learn how MARI handles a linear workflow using Color Management as well as how we can bring in the camera data for the shot we’ll be texturing. When it comes to painting textures – MARI stands alone; so from here we’ll learn how projection painting works inside of MARI. We’ll also learn about the power in procedural layers and how we can use it to save time and create flexibility. After we finish with our textures, we’ll learn about an exciting new feature in MARI 3.0 that allows us to render right inside of MARI using the MODO renderer. This great new addition allows us to quickly see how our textures will look once rendered. To wrap things up, we’ll learn how to export all of our textures out of MARI. By the end of this MARI training, you’ll have some great ideas of how MARI can be used to paint textures for your own VFX work. Software required: MARI 3.0.

حجم کل : 2.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا