بیت گراف
mayaPluralsightآموزششرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش استفاده از شبکه های شیدینگ در Maya

Pluralsight – Utilizing Shading Networks in Maya

آموزش استفاده از شبکه های شیدینگ در Maya

استفاده از شبکه های شیدینگ در Maya

 

در شروع کار آموزش استفاده از شبکه های شیدینگ در Maya ، مقدمه ایی بر Hypershade را خواهیم داشت و تفاوت بین تکسچرهای سه بعدی و دو بعدی را یاد خواهیم گرفت. در این دوره، با فرآیند ساخت اتصالات در یک شبکه شیدینگ با Hypershade آشنا خواهیم شد. در آنجا، نحوه استفاده از هر دوی مپ های bump و مپ های displacement برای ایجاد جزییاتی که در صحنه ما وجود ندارد را یاد می گیریم.

رندرینگ رفلکشن ها و refraction ها می‌تواند یک چالش باشد. ما بر ساده‌سازی این فرآیندها و فیکس برخی از اشتباهات رایجی که هنگام رندرینگ با آن‌ها مواجه خواهید شد، تمرکز خواهیم کرد. در ادامه ، نحوه بدست آوردن رندر با کیفیت عالی از افکت های حجمی چون مه و دود را یاد می گیریم. در پایان دوره ، دانش مورد نیاز برای ساخت شبکه های شیدینگ خود در مایا را یاد می گیرید .

گراویتی

عنوان دوره : Skillshare – Digital Art Painting Realistic Hair

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.38 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Pluralsight – Utilizing Shading Networks in Maya

As you’ll soon discover, rendering reflections and refractions can be a challenge. We’ll focus on simplifying those processes and fixing some of the common errors you’ll encounter when rendering these. To get things started, we’ll dive into the Hypershade and learn the difference between 2D and 3D textures. Next, we’ll spend a little time learning about the process of making connections in a shading network with the Hypershade. From there, we’ll learn how we can utilize both bump maps and displacement maps to create details that don’t actually exist in our scenes. To wrap things up, we’ll learn how to render a volumetric effect like fog and make it look really good. After completing this course, you will have a solid foundation of knowledge to build on as you begin building your own shading networks in Maya. Software required: Maya 2015.

حجم کل : 300 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا