بیت گراف
UdemyUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تولید شهر رویه ایی با سی شارپ و Unity مبتنی بر شبکه و ماژولار

Udemy - Procedural City Generation in Unity C#: Grid-Based & Modular

آموزش تولید شهر رویه ایی با سی شارپ و Unity

آموزش تولید شهر رویه ایی با سی شارپ و Unity

 

آموزش تولید شهر رویه ایی با سی شارپ و Unity : در این دوره از هنرمند Billy McDaniel ، با نحوه ساخت شهرهای مبتنی بر شبکه و ماژولار بصورت رویه ایی با استفاده از جاده‌های خودکار، تصادفی‌سازی ساختمان‌ها، منطقه‌بندی، و مکان‌یابی خودکار آشنا خواهید شد. در این دوره، با اصول برنامه‌نویسی لازم برای ساخت شهرهای فرایند‌محور آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه از آرایه‌ها، لیست‌ها، نقشه‌گذاری شبکه و طراحی کلاس‌های سفارشی برای ساختن شهرهای ماژولار استفاده کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

سپس به ساخت اسکریپت‌هایی برای خودکار کردن قرار دادن جاده‌ها، تنظیم مرزها و رفع مشکلات اتصال می‌پردازید. همچنین یاد می‌گیرید چگونه Prefabها را به‌طور دینامیک و تصادفی وارد کرده و تنوعی واقعی به شهرها اضافه کنید. با پیاده‌سازی سیستم‌های منطقه‌بندی ارتفاع، شهر شما در ارتفاعات مختلف شکل می‌گیرد و در نهایت، از تکنیک‌های Mesh Combine برای بهینه‌سازی عملکرد و کاهش مشکلات رندرینگ استفاده می‌کنید تا شهرهای فرایند‌محور شما نه تنها زیبا، بلکه روان و کارآمد اجرا شوند.

عناوین آموزش تولید شهر رویه ایی با سی شارپ و Unity :

  • ساخت یک جنریتور شهر مبتنی بر شبکه در Unity C# با استفاده از Prefabهای ماژولار و مکان‌یابی خودکار جاده‌ها
  • درک و پیاده‌سازی منطق جاده‌های مبتنی بر کاشی با استفاده از مقادیر باینری و ایجاد یک شبکه جاده‌ای کارآمد
  • توسعه اسکریپت تولید شهر که جاده‌ها را به‌طور دینامیک قرار می‌دهد، مرزها را تنظیم می‌کند و فضاهای خالی را پر می‌کند
  • بهینه‌سازی عملکرد با استفاده از Mesh Combine برای کاهش تماس‌های Draw و بهبود کارایی رندرینگ
  • بازساخت و ساختاردهی کد به‌طور مؤثر با استفاده از متدهای کمکی و تکنیک‌های اشکال‌زدایی برای بهبود قابلیت نگهداری

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Procedural City Generation in Unity C#: Grid-Based & Modular

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.40 ساعت

تعداد فایل ها : 28

سال آموزش : 2025

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Billy McDaniel

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

Udemy – Procedural City Generation in Unity C#: Grid-Based & Modular

Build grid-based procedural cities in Unity C# with modular prefabs, randomized roads, zoning, and automated placement.

  • Build a grid-based procedural city generator in Unity C#, using modular prefabs and automated road placement.
  • Understand and implement tile-based road logic, using binary bitwise values to create a functional road network.
  • Develop a city generation script that dynamically places roads, adjusts borders, and fills open spaces.
  • Optimize performance using Mesh Combine to reduce draw calls and improve rendering efficiency.
  • Refactor and structure code efficiently, using helper methods and debugging techniques to improve maintainability.

Are you ready to master procedural city generation in Unity C#?

This course will teach you how to build grid-based, modular cities using automated road placement, prefab randomization, and height-zoning logic to create realistic urban environments.

You’ll start by learning the core programming fundamentals necessary for procedural generation, including understanding arrays and lists, grid mapping, and designing custom classes. Then, you’ll dive into creating and preparing prefabs from modular parts, ensuring that your city assets are structured efficiently for procedural placement.

Next, you’ll develop a city generation script that automates the process of placing roads, adjusting city borders, and fixing connectivity gaps. You’ll also learn how to instantiate prefabs dynamically based on grid data, bringing your procedural city to life.

To add variety and realism, you’ll implement randomized prefab variations and runtime randomization techniques to ensure that every generated city looks unique. Finally, you’ll integrate height-zoning systems to structure your city in varied heights, making your cities feel more lifelike.

In the final stages, you’ll optimize your city for performance by using Mesh Combine techniques, allowing you to drastically reduce draw calls and improve rendering efficiency. This means your procedural cities will not only look great but run smoothly, even in large-scale environments.

By the end of this course, you’ll have a fully functional procedural city generator in Unity C#, along with the knowledge and skills to expand and customize it further for your own projects, whether for game development, simulations, or world-building.

حجم کل : 3.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : [email protected] telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا