آموزش برنامه نویسی در GameMaker Studio 2
packtpub - Programming in GameMaker Studio 2
آموزش برنامه نویسی در گیم میکر استودیو2
آموزش برنامه نویسی در گیم میکر استودیو2 : GameMaker Studio 2 یک موتور بازی عالی است که می تواند برای انتشار بازی ها به انواع سیستم عامل ها مورد استفاده قرار گیرد. این موتور یکی از ابزارهای نوآورانه و سازنده بازی برای سازندگان بازی های مبتدی و حرفه ای است. این موتور برای ایجاد بازی ویدیویی و چند ژانر ویدیویی و سبک متقابل پلت فرم با استفاده از یک زبان برنامه نویسی به نام GameMaker Language (GML) ، استفاده می شود.
این دوره ویدیویی به شما نحوه برنامه نویسی را با استفاده از زبان بومی GameMaker Studio 2 به شما یاد می دهد.این دوره به 7 قسمت تقسیم شده که هرکدام با جنبه های مختلف GML روبرو هستند. بخش اول، با انواع مختلف متغیرهای موجود، سروکار دارد، سپس شما در مورد کارکردها و عبارات بخش دوم یاد می گیرید. بخش های سومو چهارم بیشتر در مورد حلقه ها و اسکریپت ها به شما توضیح می دهند. بخش های دیگر با ایجاد دارایی های پایه، player و ایجاد دشمن، و در نهایت تعیین امتیازهای بازی، بازی را بعنوان یک برنامه اجرایی مستقل، به طوری که هرکسی، حتی اگر GameMaker نداشه باشد، بتواند بازی کند، صادر می کنید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- محتوا
- انواع متغیرها
- Functions و بیانیه ها
- Loops
- اسکریپت
- Player و ایجاد دشمن
- Scoring و تنظیم بازی
عنوان دوره : packtpub – Programming in GameMaker Studio 2
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.02 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Nathan Auckett
نرم افزار : Unity
زیرنویس : ندارد
packtpub – Programming in GameMaker Studio 2
GameMaker Studio 2 is a great game engine that can be used to publish games to a variety of platforms. It is one of the most versatile and novice-friendly game creation tools for professional and beginner game developers alike. It is used for the creation of cross-platform and multi-genre video genre video games using a scripting language known as GameMaker Language (GML). This video course will teach you how to program using GameMaker Studio 2’s native language, GML.
This course is split into seven sections, each dealing with multiple aspects of GML. The first section deals with the different types of variables available, then you’ll get to know about functions and statements in the second section. The third and fourth sections tell you more about loops and scripts. The other sections deal with creating base assets, player and enemy creation, and finally scoring in the game and exporting your game as a standalone executable so that anyone can play, even if they don’t have GameMaker.
1.Table of Contents
2.Types of Variables
3.Functions and Statements
4.Loops
5.Scripts
6.Simple Planning
7.Player and Enemy Creation
8.Scoring and Game Setup
9.What You Will Learn
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب
امتیاز سافت ساز - 87%
87%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.