طراحی کاراکتر بی نظیر در Cinema 4D, Marvelous, Quixel و Arnold
Gumroad – Project Beyond - Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold
طراحی کاراکتر بی نظیر
در این آموزش طراحی کاراکتر بی نظیر 28 ساعته شما قادر به فراگیری نحوه ساخت کاراکتر زن در نرم افزارهای سینما فوردی ، مارولوس، ،مایا ،کوئیکسل و آرنولد هستید . مدرس در این مجموعه اقدام به نحوه ساخت تمامی پروسه ای میکند که برای ساخت این کارکتر طی کرده است عناوین این مجموعه آموزشی به شرح زیر است :
سفارشی سازی سینما فوردی : قبل از اینکه شروع به ساخت مدل کنیم سینما فوردی رو سفارشی میکنیم تا روند مدلسازی تسریع یابد (مدت زمان دوساعت)
مدلسازی : میتوان این مرحله که مدت زمان آن 5 ساعت میباشد را جزو مهمترین قسمت های این آموزش تلقی کرد در این مرحله برای اینکه تسلط خوبی نسبت به ابزارهای مدلسازی پیدا کنید فارغ از نرم افزار سینما فوردی گریزی به نرم افزار Maya میزنیم تا به بررسی پارامتر های موجود در نرم افزار های سینما فوردی و مایا بپردازیم
مارولوس: بخش عظیمی از این مجموعه آموزشی را این قسمت یعنی آموزش مارولس پوشش میدهد به وسیله دانسته هایی که در این قسمت کسب میکنیم میتوانیم لباس کارکتر را ساخته و آن را ریگ بندی کنیم
یو وی و آنرپ : این قسمت را در نرم افزار مایا مورد بررسی قرار می دهیم زیرا به عقیده من بادی پینت در نرم افزار سینما فوردی قدیمی شده است به همین خاطر شما میتوانید تنها پروسه یو وی کردن را به نرم افزار مایا موکول کنید مدت زمان این قسمت به دو ساعت می انجامد
آموزش کوئیکسل: برای پروسه تکسچرینگ متوسل به نرم افزار فوق العاده Quixel میشویم زیرا به خوبی نرم افزار Substance Painter را پوشش میدهد
آموزش آرنولد : من انجین آرنولد را برای رندر انتخاب کردم زیرا به بهترین شکل ممکن قادر به ساخت شیدرهای فوق العاده طبیعی در آن هستید
آموزش Nuke : در نهایت برای اینکه بتوانیم یک خروجی قابل قبول از کار خود داشته باشیم تمامی Asset های خود را به نرم افزار Nuke منتقل میکنیم و به گونه ای ک یک خروجی خوب داشته باشیم به پرداخت رنگ و نور آنها میپردازیم
تصاویری از مجموعه آموزشی طراحی کاراکتر بی نظیر :
عنوان دوره : Gumroad – Project Beyond – Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold
سطح : مقدماتی تا پیشرفته
زمان کل دوره : 28 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 88
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Romain Chauliac
نرم افزار : Cinema4D,Maya, Marvelous, Quixel 2.0, Arnold Render and Nuke
زیرنویس : ندارد
Gumroad – Project Beyond – Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold
In this Gumroad I’ll show you about 28Hrs of work on how to create an entire character image in Cinema4D, Marvelous, Quixel 2.0, Arnold Render and Nuke.
1 – C4D Custom Tool – 2Hrs
Before to start we will take time to custom C4D from scratch. Upgrade some tools using COFFEE scripts etc in order to be more efficient on our work especially for Hard-surface modeling.
2 – Modeling – 5Hrs
All the modeling is done in Cinema4D. Here we don’t model the character, only all the armors part. I’ll show you my workflow for model Hard Surface stuff in C4D based on my Maya knowledge. We will model 3 pieces (arm, shoulder and visor) using various tools and techniques like knife, boolean, retopo, pen tool…
3 – Marvelous – 5Hrs
The biggest part of this project is the cloth stuff with the suit of the girl. It’s a SF style cloth, which is different than “classic” clothes you can see on other Marvelous Tutorial and I use a specific techniques to make this one.
We will also cover how to conform with animation our clothes to the final character pose.
4 – UVs – 2Hrs
For UVs I choose to unfold than in Maya, because Bodypaint is too old. Don’t be afraid, if you don’t know Maya at all it’s really simple you can use the Maya Free Educational version and use it only for your UVs stuff. I also chose Maya for UVs this time because I already cover UVLayout in the HulkBuster tutorial. This way, as C4D user you could choose your prefer tool!
5 – Quixel Texturing – 3Hrs
For texturing I choose this time to use Quixel 2.0, because I already cover Substance Painter in the previous HulkBuster Tutorial. We will make an introduction to Quixel 2.0 for beginner than texture our hard surface pieces and clothes.
6 – Arnold Shadind and Lighting- 8Hrs
Arnold Render C4DtoA is the renderer I choose for this project. Because it’s so powerful for VFX stuff, handle so well texture, work nice with SSS, hairs etc…
Note that we will use AlShaders and the awesome alHair!
That part cover all the rendering process, included set up a lookdev lighting studio, create shader using Quixel export map, create a SSS Skin shader, deal with Hair shader….
7 – Nuke Compositing – 1Hr
Finally a bit of compositing with Nuke to add final touch to the render. How to compose my .Exr MultiPass, subtle detail like Glow, CC, Denoise Glossy, Grain…
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 68 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید