Arnoldcinema 4dGumroadMarvelous DesignermayaNUKEQuixel Suiteآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

طراحی کاراکتر بی نظیر در Cinema 4D, Marvelous, Quixel و Arnold

Gumroad – Project Beyond - Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold

طراحی کاراکتر بی نظیر

 

در این آموزش طراحی کاراکتر بی نظیر  28 ساعته شما قادر به فراگیری نحوه ساخت کاراکتر زن در نرم افزارهای سینما فوردی ، مارولوس، ،مایا ،کوئیکسل و آرنولد هستید . مدرس در این مجموعه اقدام به نحوه ساخت تمامی پروسه ای میکند که برای ساخت این کارکتر طی کرده است عناوین این مجموعه آموزشی به شرح زیر است :

سفارشی سازی سینما فوردی : قبل از اینکه شروع به ساخت مدل کنیم سینما فوردی رو سفارشی میکنیم تا روند مدلسازی تسریع یابد (مدت زمان دوساعت)

مدلسازی : میتوان این مرحله که مدت زمان آن 5 ساعت میباشد را جزو مهمترین قسمت های این آموزش تلقی کرد در این مرحله برای اینکه تسلط خوبی نسبت به ابزارهای مدلسازی پیدا کنید فارغ از نرم افزار سینما فوردی گریزی به نرم افزار Maya میزنیم تا به بررسی پارامتر های موجود در نرم افزار های سینما فوردی و مایا بپردازیم

مارولوس: بخش عظیمی از این مجموعه آموزشی را این قسمت یعنی آموزش مارولس پوشش میدهد به وسیله دانسته هایی که در این قسمت کسب میکنیم میتوانیم لباس کارکتر را ساخته و آن را ریگ بندی کنیم

یو وی و آنرپ : این قسمت را در نرم افزار مایا مورد بررسی قرار می دهیم زیرا به عقیده من بادی پینت در نرم افزار سینما فوردی قدیمی شده است به همین خاطر شما میتوانید تنها پروسه یو وی کردن را به نرم افزار مایا موکول کنید مدت زمان این قسمت به دو ساعت می انجامد

آموزش کوئیکسل: برای پروسه تکسچرینگ متوسل به نرم افزار فوق العاده Quixel میشویم زیرا به خوبی نرم افزار Substance Painter را پوشش میدهد

آموزش آرنولد : من انجین آرنولد را برای رندر انتخاب کردم زیرا به بهترین شکل ممکن قادر به ساخت شیدرهای فوق العاده طبیعی در آن هستید

آموزش Nuke : در نهایت برای اینکه بتوانیم یک خروجی قابل قبول از کار خود داشته باشیم تمامی Asset های خود را به نرم افزار Nuke منتقل میکنیم و به گونه ای ک یک خروجی خوب داشته باشیم به پرداخت رنگ و نور آنها میپردازیم

 

تصاویری از مجموعه آموزشی طراحی کاراکتر بی نظیر  :

عنوان دوره : Gumroad – Project Beyond – Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold

سطح : مقدماتی تا پیشرفته

زمان کل دوره : 28 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 88

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Romain Chauliac

نرم افزار : Cinema4D,Maya, Marvelous, Quixel 2.0, Arnold Render and Nuke

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Project Beyond – Character in Cinema 4D, Marvelous, Quixel and Arnold

In this Gumroad I’ll show you about 28Hrs of work on how to create an entire character image in Cinema4D, Marvelous, Quixel 2.0, Arnold Render and Nuke.

1 – C4D Custom Tool – 2Hrs

Before to start we will take time to custom C4D from scratch. Upgrade some tools using COFFEE scripts etc in order to be more efficient on our work especially for Hard-surface modeling.

2 – Modeling – 5Hrs

All the modeling is done in Cinema4D. Here we don’t model the character, only all the armors part. I’ll show you my workflow for model Hard Surface stuff in C4D based on my Maya knowledge. We will model 3 pieces (arm, shoulder and visor) using various tools and techniques like knife, boolean, retopo, pen tool…

3 – Marvelous – 5Hrs

The biggest part of this project is the cloth stuff with the suit of the girl. It’s a SF style cloth, which is different than “classic” clothes you can see on other Marvelous Tutorial and I use a specific techniques to make this one.

We will also cover how to conform with animation our clothes to the final character pose.

4 – UVs – 2Hrs

For UVs I choose to unfold than in Maya, because Bodypaint is too old. Don’t be afraid, if you don’t know Maya at all it’s really simple you can use the Maya Free Educational version and use it only for your UVs stuff. I also chose Maya for UVs this time because I already cover UVLayout in the HulkBuster tutorial. This way, as C4D user you could choose your prefer tool!

5 – Quixel Texturing – 3Hrs

For texturing I choose this time to use Quixel 2.0, because I already cover Substance Painter in the previous HulkBuster Tutorial. We will make an  introduction to Quixel 2.0 for beginner than texture our hard surface pieces and clothes.

6 – Arnold Shadind and Lighting- 8Hrs

Arnold Render C4DtoA is the renderer I choose for this project. Because it’s so powerful for VFX stuff, handle so well texture, work nice with SSS, hairs etc…

Note that we will use AlShaders and the awesome alHair!

That part cover all the rendering process, included set up a lookdev lighting studio, create shader using Quixel export map, create a SSS Skin shader, deal with Hair shader….

7 – Nuke Compositing – 1Hr

Finally a bit of compositing with Nuke to add final touch to the render. How to compose my .Exr MultiPass, subtle detail like Glow, CC, Denoise Glossy, Grain…

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 68 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.08 ( 6 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا