آموزش مدلینگ قطار برای پروژه Titan از SideFX
SideFX – Project Titan Train Tool
آموزش مدلینگ قطار برای پروژه Titan از SideFX
آموزش مدلینگ قطار برای پروژه Titan از SideFX : در این دوره از هنرمند SIMON VERSTRAETE ، با نحوه مدل سازی و ریگ بندی برای ایجاد قطار قابل انیمیت کردن در هودینی آشنا خواهید شد. بر اساس پترن ها میتوانید ظاهر قطار را سریعاً ایجاد کنید.
Project Titan یک نسخه دمو که برای تست فرآیند های رویه ایی هودینی طراحی شده و در عین خال محیط سه بعدی ایجاد میکند که از آخرین فناوریهای آنریل بهره می برد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : SideFX – Project Titan Train Tool
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 5
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : SIMON VERSTRAETE
نرم افزار : HOUDINI
زیرنویس انگلیسی : ندارد
SideFX – Project Titan Train Tool
The Train tool packages up modular models and an underlying rig to create an animatable train. The two main parts of the tool involve making the model and auto rigging it. Based on patterns, you can quickly generate the look of the train, then by simply enabling a toggle you can set up the rig.
Project Titan is an in-house tech demo designed to production test Houdini’s procedural workflows while creating a 3D environment that leverages the latest technologies in Unreal. Click Here to learn more.
Learn how to attach modular models based on patterns. First a digital asset will be made using an example pattern, like ABCD. Then based on that pattern, modular models will be organized using foreach loops and attribute wrangles. This way artists can input multiple patterns and get the results that they need.
2 | Improve the Setup
Learn how to enhance the setup to properly rotate the end of the train and position the different wagons one after the other. Learn how to work with multi-parms to create a larger train that matches the chosen pattern.
3 | Auto Rigging using KineFX
Learn how to use KineFX for auto rigging the train. You will start by creating simple lines that represent where the rig should be. Then by using the skeleton node, the lines are converted to rig data. The final step here is to capture the train geometry then pose the rig.
4 | Export to FBX
Learn how to use the FBX Character Output node to output the rig and animation files then import these FBX files into Unreal.
حجم کل : 0.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید