mayaphotoshopThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشجلوه های ویژهشرکت سازندهمحتوای آموزش

آموزش اصول VFX ریل تایم در Unreal Engine 5

The Gnomon Workshop – Real-Time VFX Fundamentals for Unreal Engine 5

 

آموزش اصول VFX ریل تایم در Unreal Engine 5

آموزش اصول VFX ریل تایم در Unreal Engine 5

 

آموزش اصول VFX ریل تایم در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Tobias Ahlgren Cederlöf ، با اصول انیمیشن بازی با استفاده از نرم افزار های UE5, Maya و Photoshop آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ایجاد جلوه های ویژه VFX برای بازی ،ایجاد انیمه چند مرحله ایی ، تمرکز بر اصول انیمیشن دیزنی ، ایجاد جلوه های ویژه ، ایجاد ذرات ،امیترها و اسپرایت ها و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Real-Time VFX Fundamentals for Unreal Engine 5

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : 4.15 ساعت

تعداد فایل ها : 10

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tobias Ahlgren Cederlöf

نرم افزار : Maya – Unreal – Photoshop

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Real-Time VFX Fundamentals for Unreal Engine 5

Level up your real-time VFX fundamentals with senior VFX artist Tobias Ahlgren Cederlöf as he breaks down the foundations of making great effects for games — while also analyzing what can make game FX not-so-great for comparison. This workshop offers a great introduction of the key concepts that aspiring VFX artists should follow, while also proving to be a helpful refresher and source of inspiration for experienced artists.

Using nothing but basic elements including sprites, meshes, and animated materials, Tobias creates a multi-stage anime-inspired effect while focusing on the fundamental animation principles coined by animators at Walt Disney Studios many years ago. By completing this workshop, artists will have learned what goes into making great effects at the very core, without needing fancy tech or complicated pipelines.

To fully enjoy this workshop, you simply need Unreal Engine 5 and some basic knowledge of what makes up a real-time effect, like emitters, particles and sprites. All of the textures and meshes Tobias created for this workshop are provided as a downloadable resource (source textures and .fbx meshes) for subscribers.

00. Preview
01. Introduction
02. Animation Principles & References
03. Intro Block Out
04. Transition Blockout
05. Explosion Blockout
06. Polish Introduction
07. Polish Transition
08. Polish Explosion
09. Final Polish
10. Wrap Up

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا