مقدمه ای بر Houdini برای هنرمندان سه بعدی
Rebelway - Intro to Houdini 3D Artist
مقدمه ای بر Houdini برای هنرمندان سه بعدی
مقدمه ای بر Houdini برای هنرمندان سه بعدی : این آموزش برای کسانی که شناخت کاملی از سی جی CG دارند و علاقه به یادگیری هودینی و نحوه استفاده از ابزارهای مدل سازی رویه ایی آن برای ایجاد دارایی های سه بعدی ، ایجاد محیط ، شیدر و رندر با استفاده از mantra ، نحوه کامپوزیت با استفاده از Houdini COP می باشند ، طراحی شده است.
تعداد زیادی از دارایی ها را ایجاد خواهیم کرد و نحوه استفاده از نود های خاص در هودینی و نحوه مدلینگ هندسه پیچیده در هودینی را یاد می گیرید. ما با آنالیز و یادگیری در مورد معماری گوتیک شروع خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه میتوانیم راهحل خود را بسازیم تا پنجرههای نمادین، قوس ها و ستون استفادهشده در این معماری را بسازیم.
دارایی مختلف را جمع خواهیم کرد تا بلوکهای مدولار ایجاد شود که یکبار با یکدیگر ترکیب شوند یک محیط رویهای بسیار پیچیده در هودینی ایجاد کنند. سپس به نحوه ایجاد رویه ایی یووی برای دارایی های اصلی و شیدینگ اکثر دارایی های میپردازیم ، در نهایت کار نورپردازی و رندرینگ محیط را شروع می کنیم. در نهایت ، شناخت بسیار عمیقی از هودینی را کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این آموزش :
عنوان دوره : Rebelway – Intro to Houdini 3D Artist
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : 86
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Saber Jlassi
نرم افزار : Houdini 16.5 & Houdini 17
زیرنویس : ندارد
Rebelway – Intro to Houdini 3D Artist
This course is designed for people who have a good understanding of CG and interested in gaining a full understanding of houdini and how to utilise it’s procedural modeling tools to create 3d assets, create environment, shade and render using mantra as well as learn how to composite using Houdini COPs.
We will be creating a vast number of assets with each we learn how to use certain nodes in houdini and how to procedurally model complex geometry.
We will start by analysis and learn about Gothic architecture and see how we can build our own solution to create the iconic windows, arches and pillar used in this architecture, we will then tweak and assemble various asset to create Modular blocks that once put together will create a very complex procedural environment in Houdini.
We will then learn how to procedurally create uvs for the main assets.
Shade the majority of the asset created and start lighting and rendering our environment.
By the end of the 5th week the student should acquire a very deep understanding of how Houdini works and be able to have a fully fledged environment created.
حجم کل : 12.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)