بیت گراف
ArnoldMarvelous DesignermayaSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهطراحی کاراکترمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش بازسازی یک پرتره تاریخی به صورت سه بعدی

The Gnomon Workshop - Recreating a Historical Portrait in 3D

آموزش بازسازی یک پرتره تاریخی به صورت سه بعدی

آموزش بازسازی یک پرتره تاریخی به صورت سه بعدی

 

آموزش بازسازی یک پرتره تاریخی به صورت سه بعدی : در این دوره از هنرمند Mahmoud Salah ، با ورک فلوی مارولوس دیزاینر ، سابستنس پینتر ،زیبراش و مایا،آرنولد جهت بازسازی یک پرتره تاریخی پادشاه آخناتون بصورت سه بعدی آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه اسکن یک مجسمه باستانی ،حجاری و جزییات دهی به صورت ، بهبود تکسچر پوست ، استفاده از آرنولد برای فرآیند look development ، نحوه استفاده از شیدر پوست، تنظیم چشم ، ورک فلوی رندرینگ برای چشم های سی جی ، گرومینگ با استفاده از XGen ، شبیه سازی ابرو ، مژه ها و … با XGen در مایا ، ایجاد لوازم جانبی ، مدلینگ و تکسچرینگ روسری و یقه تزیینی و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Recreating a Historical Portrait in 3D

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل ها : 17

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Mahmoud Salah

نرم افزار : Maya – Marvelous Designer – Arnold – Substance Painter – ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

The Gnomon Workshop – Recreating a Historical Portrait in 3D

Recreate a historical 3D portrait of King Akhenaten using Maya, ZBrush, Substance Painter, XGen, Marvelous Designer and Arnold. Mahmoud Salah, character and creature artist, takes artists on a journey of discovery, starting with a scan of an ancient statue together with a modern-day human head scan that he projects onto the ancient statue to help reimagine the historical figure.

With the sculpt and facial details defined in ZBrush, Mahmoud uses Substance Painter to carefully align and enhance the skin texture. He instructs how to use Arnold for the look development process and how to leverage the esteemed Skin Shader, and dives deep into the eye setup and rendering workflow for realistic CG eyes.

The hair grooming is handled using XGen in Maya to help push the realism of the artwork to the next level with hyper-realistic brows, lashes, and stubble. To adorn the character, in the final stage of the workshop, Mahmoud creates key accessories for the King, demonstrating his workflow for modeling and texturing a headdress and ornamental collar to display the character in its full glory.

The goal of this workshop is to teach the skills artists need to reconstruct and reimagine any historical character in 3D.

حجم کل : 3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

 

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا