بیت گراف
3ds maxLyndaUnityUnreal Enginevrayآموزشپست پراسسینگپست پروداکشنپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

دوره انجین های رندرینگ برای تجسم محصول و صنعتی

Lynda – Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

آموزش رندرینگ

آموزش رندرینگ

 

بهترین موتور رندرینگ را برای شغل های تجسم صنعتی و محصول را انتخاب کنید. این آموزش رندرینگ روی معرفی و مقایسه محبوبترین موتورهای رندر Unreal, Unity, V-Ray, Arnold, and Redshift و رندرهای سریع همچون KeyShot و Marmoset Toolbag تمرکز دارد.

مربی دوره Zaheer Mukhtar ، تفاوت بین رندرهای آفلاین و ریل تایم را و مزایای استفاده از هر انجین رندر را شرح می دهد. چگونگی استفاده از ابزارهای منحصر به فرد برنامه کاربردی و ورک فلو رو برای نورپردازی ، تکسچرینگ با متریالها ، انیمیت دوربین و افکتهای پست پروداکشن را کشف می کند.

به علاوه، به این سئوال پاسخ می دهد که چرا باید از KeyShot و marmoset Toolbag برای رندرهای تمیز سریع ، مانند previewing پروژه خود و یا ارائه یک مدل ۳ بعدی low-poly به مشتری استفاده کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش رندرینگ :

  • اکسپورتینپ و ایمپورت در آنریل انجین
  • افزودن نورها و افکتهای پست پراسسینگ در آنریل
  • ایجاد متریال های مه و PBR
  • اکسپورت و ایمپورت در یونیتی
  • نورپردازی ، دوربین ها و پست پراسسینگ در یونیتی
  • نورپردازی و متریال در Vray
  • کار با آرنولد رندر
  • نورپردازی و متریال در Redshift
  • رندرینگ سریع با KeyShot و Marmoset Toolbag
گراویتی

عنوان دوره : Lynda – Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 3.48 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 40

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Zaheer Mukhtar

نرم افزار : Vray – Unreal Engine – Unity 3D – 3ds Max

زیرنویس : دارد

Lynda – Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

Choose the best rendering engine for your product and industrial visualization jobs. This course is focused on introducing and comparing the most popular rendering engines—Unreal, Unity, V-Ray, Arnold, and Redshift—and quick renderers such as KeyShot and Marmoset Toolbag. Instructor Zaheer Mukhtar explains the difference between real-time and offline renderers, and the advantages and ideal uses of each rendering engine. Discover how to leverage each application’s unique tools and workflow for lighting, texturing with materials, camera animation, and post-processing effects. Plus, learn why you might use KeyShot and Marmoset Toolbag for quick clean renders, such as previewing your project or presenting a low-poly 3D model to a client.

Topics include:

  • Exporting and importing in Unreal Engine
  • Adding lights and post-processing effects in Unreal
  • Creating fog and PBR materials
  • Exporting and importing in Unity 3D
  • Lightings, cameras, and post-processing in Unity
  • Lighting and materials in V-Ray
  • Working with the Arnold renderer
  • Lighting and materials in Redshift
  • Quick rendering with KeyShot and Marmoset Toolbag

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا