بیت گراف
FXPHDHoudiniآموزشجلوه های ویژهشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش رندرینگ شبیه سازی دود و آتش در Houdini

FXPHD – Rendering Fire and Smoke Simulations in Houdini

آموزش رندرینگ شبیه سازی دود و آتش در Houdini

آموزش رندرینگ شبیه سازی دود و آتش در Houdini

 

آموزش رندرینگ شبیه سازی دود و آتش در Houdini : در این دوره از هنرمند Liam Whitehouse ، با نحوه رندرینگ شبیه سازی های دقیق آتش و دود با استفاده از Axiom در هودینی آشنا می شوید. این آموزش نحوه انجام تنظیمات خلاقانه در شبیه سازی های Axiom pyro با رزولیشن بالا چون تنظیم شفافیت و سایه‌های دود و پراکندگی نور از عناصر آتش را یاد می دهد. همچنین نحوه ایجاد و تنظیم متریال آتش و دود Pyro را در Solaris و Karma ، افزودن نورپردازی به صحنه برای تطبیق ظاهر و حس بک گراند با HDRI و سیستم نورپردازی Karma Sky Atmosphere را می آموزید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش رندرینگ شبیه سازی دود و آتش در Houdini :

  • آموزش ایجاد انیمیشن سفارشی برای شبیه‌سازی‌های با وضوح بالا برای شات‌های خاص و نحوه استفاده از فیلدهای تأثیر Pyro برای اعمال تغییرات در شبیه‌سازی‌ها
  • آموزش راه‌اندازی و تنظیم Pyro Bake Volume برای تنظیم رنگ، کدرنگی و چگالی سایه‌های دود و آتش، و افزودن پراکندگی نور از طریق شبیه‌سازی آتش
  • آموزش تنظیم شیدر Pyro Karma برای تطابق رنگ دود، شفافیت و چگالی سایه‌ها، و اضافه کردن پراکندگی نور برای شبیه‌سازی حرارت و تابش نور در دود
  • آموزش تنظیم سناریوهای مختلف نورپردازی برای زمان‌های مختلف روز و محیط‌های مختلف و استفاده از HDRI برای ایجاد افکت‌های نوری متنوع
  • آموزش تنظیم AOV ها، Cryptomattes و deep image render passes برای انعطاف‌پذیری بیشتر در ترکیب تصاویر، همراه با تنظیمات رندر دسته‌ای و کاهش نویز برای رندرهای واضح و بدون نویز

گراویتی

عنوان دوره : FXPHD – Rendering Fire and Smoke Simulations in Houdini

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل ها : 5

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Liam Whitehouse

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

FXPHD – Rendering Fire and Smoke Simulations in Houdini

 This course looks in detail at how to make creative adjustments to high resolution Axiom pyro simulations, including how to adjust the transparency and shadowing of smoke and the lighting scattering from fire elements. You will learn how to create and adjust pyro fire and smoke materials in Solaris and Karma to match reference imagery and how to add lighting to the scene to match the look and feel of background plates using HDRI or the Karma Sky Atmosphere lighting system.

Class 1: Animation in simulations

How to create custom animation for high resolution simulations for specific shots. In many shots animation will play a part in pyro simulations so you will learn how to get an effect from fx review notes into a simulation by key framing the settings to create our desired outcome and simulate it. Also covered is how to use pyro influence fields to push or pull simulations with Axiom on specific keyframes.

Class 2: Pyro Bake Volume

How to setup and adjust the Pyro Bake Volume which has a myriad of settings to adjust the look and appearance of both the smoke, fire, and scattering of light through our pyro element. First, you will learn how to adjust the smoke colour, opacity and shadow density of the volumetric smoke elements and then add scattering through the volume from our fire simulation using the scatter settings. You will see how to match reference imagery so that the scale and intensity of our scattering blends realistically between our fire and our dark smoke as the temperature cools down. These settings will carry across into our Karma Pyro materials at render time.

Class 3: Karma Pyro Shader

How to setup the Karma Pyro Shader VOP node materials and match them to reference imagery. We will setup our smoke colour and transparency and adjust our shadow density to give the correct look which is similar to the reference. Next, we add scattering and dial it in to give the feeling of heat and illumination scattering inside our smoke volume. Also, a look at the fire shader and the advantages of having fire and smoke separately rendered and simulated.

Class 4: Lighting

How to setup different lighting scenarios for different times of day and different environments. The class covers how to setup night, dusk, midday cloudy, midday sunny, and sunset lighting setups using different HDRI scenes that give us a different feel and colours on our asset and pyro simulation. We will also learn how to use area lights and the Karma Skylight system for interior lighting or fx review turntables. Finally, you will learn how to adjust the intensity of lights and mix and blend them together to create realistic direct and indirect values.

Class 5: Render setup

How to setup AOV’s, Cryptomattes and deep image render passes for our pyro and geometry so that the comp team can has maximum flexibility to adjust the renders in Nuke. Also covered are batch render settings, resolution and samples, and denoising to get sharp, noise-free renders of our pyro scene for fx review and compositing.

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.05 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا