آموزش ریگ بندی با KineFX در Houdini 18.5
Udemy - Rigging with Houdini 18.5 - KineFX
ریگ بندی با KineFX در Houdini 18.5
آموزش ریگ بندی با KineFX در Houdini 18.5 : در این دوره از هنرمند Richard Banks، با نحوه ساخت ریگ های انیمیشنی سفارشی و آماده بازی در Houdini 18.5 با KineFX آشنا خواهید شد. این دوره در 2 نسخه هست، در بخش جدیدتر یعنی نسخه 2، در بیش از 4 ساعت ویدیو با ورک فوی جدید ریگ بندی هودینی KineFX آشنا می شوید. این بخش نحوه استفاده از ابزارهای جدید KineFX برای ساخت یک شاخک و یک زامبی و 2 ریگ کامل آماده بازی را نشان می دهد.
در بخش 1 هم نحوه ایجاد یک ریگ کاراکتر زامبی آماده انیمیشن آشنا می شوید. این دوره اصول نقش انیماتور فنی یا ریگگر؛مفاهیم اساسی ریگ در هودینی؛ طیف وسیعی از ابزارهای ریگ با قابلیت استفاده مجدد را با استفاده از Python و دارایی های دیجیتال هودینی را پوشش خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Udemy – Rigging with Houdini 18.5 – KineFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 12.26 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 89
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Richard Banks
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Rigging with Houdini 18.5 – KineFX
This update includes over 4 hours of new video introducing the new Houdini rigging workflow KineFX.
We will create 2 complete game ready rigs using the new KineFX tools, a tentacle and a zombie; introducing the new workflows along the way.
Not a single step is skipped, we go from zero to fully rigged, skinned and animated assets, with versatile, animator friendly user interfaces.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
Learn to create an animation ready zombie character rig with Houdini.
In this course we cover the fundamentals of the role of the Technical Animator or Rigger. We will create, node by node, a game ready animation rig ready to deploy into the Unity Game Engine. Along the way we will cover the fundamental concepts of rigging inside Houdini, and create a range of reusable rigging tools using Python and Houdini Digital Assets.
After completion you will have an animation ready zombie asset – and for Houdini Indie users we will explore exporting the finalized rig into Unity for testing.
Not a single step is skipped, we go from zero to a fully rigged, skinned and animated asset, with a versatile user interface.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
حجم کل : 6.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید