آموزش ساخت پروژه جزیره معلق در Houdini
Rohan Dalvi - Floating Islands
ساخت پروژه جزیره
هدف از ارائه این مجموعه آموزشی تجاری ، نحوه ساخت پروژه جزیره معلق است یعنی روش ساخت این پروژه از صفر تا صد ، این آموزش قادر به پوشش جنبه های مختلفی از نحوه مدلینگ و اسکالپتینگ در نرم افزار هودینی میباشد.
نحوه ساخت و تولید مقدار زیادی از گیاهان و پوشش گیاهی ، مهر تاییدی بر ادعای این مدرس بسیار حرفه ای میباشد. لازم به ذکر است توسعه و ساخت گیاهان و درختان توسط L-System در نرم افزار هودینی انجام میشود.
جالب است که بدانید این اموزش تنها به تدریس مدلینگ نمی پردازد، ضمن مدلینگ اقدام به تدریس مباحث داینامیکی همانند Rigid Body Particle Fluids هم میکند. این آموزش به سه قسمت مجزا تقسیم شده است قسمت اول به مدلسازی با ابزار و نود VDB شروع میشود که اقدام به تدریس مباحثی نظیر نحوه ساخت چمن رویه ایی و خزندگان میکند.
در قسمت دوم عملکرد L-Systems را مورد بحث و بررسی قرار میدهد که به شما دانش بیشتری برای ایجاد و ساخت گیاهان بدهد. در نهایت در قسمت سوم ابزارهای داینامیکی در نرم افزار هودینی را نظیر RDB پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عناوین اصلی ساخت پروژه جزیره معلق در Houdini :
- The Main Island : مدلسازی کلیات جزیره معلق با استفاده از ابزار دیسپلیسمنت و اسکالپتینگ در نرم افزار هودینی
- The Druid Circle : مدلسازی سنگ با استفاده از ابزاروی دی بی
- Curve Primitives : اشراف به صفتهای کلی کرو ها برای رندرینگ آن ها در نرم افزار هودینی
- Fur Procedural : نحوه ساخت طرح های فر
- Island Grass : استفاده از تکنیک های دو درس قبلی برای ساخت چمن
- Hanging Vines : ایجاد انگور برای جزایر
- Island Base Details : افزودن ریشه به گیاهان جزیره
عنوان دوره : Rohan Dalvi – Floating Islands
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7.50 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 28
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Rohan Dalvi
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
Rohan Dalvi – Floating Islands
The aim of this commercial training is to take you through the process of creating the “Floating Islands” image, all the way from modeling to render
The training covers various aspects including terrain modeling and sculpting, generating large quantities of plants and vegetation in Houdini. The plants and trees will be developed using L-Systems. The training will also cover Rigid Body Dynamics, Particles and Fluids to create certain elements of the image.
The training is split into 3 parts, each part is available separately.
Part 1 will cover terrain modeling, modeling using the VDB tool set. It will also deal with creating grass using the fur procedural and a variety of creepers and vines on the island and the druid circle.
Part 2 will cover the basics of L-systems and will use that knowledge further to create plants, ferns and trees.
Part 3 will cover the dynamics tool set such as RBD, creating custom forces to create the debris field, Fluids, particles and clouds. This part will also cover the final material, lighting and compositing of the image. Given below are the details regarding all the 3 parts.
حجم کل : 2.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)