HoudiniRohan Dalviآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت شیدر در نرم افزار Houdini

Rohan Dalvi - Shader Building in Houdini

آموزش ساخت شیدر

آموزش ساخت شیدر

 

در این آموزش ساخت شیدر در هودینی از استاد Rohan Dalvi، نگاهی به نحوه ساخت و تبدیل متریال های درخت به Asset های قابل استفاده می اندازیم. هدف از ارائه این مجموعه آموزشی این است که به شما نحوه ساخت متریال را یاد بدهیم ، فارغ از مباحث ذکر شده سراغ شیدرهای PBR و نحوه تبدیل آن ها میرویم تا قادر به ساخت Digital Asset باشیم تا بتوانیم از آن ها در پروژه های خود استفاده کنیم.

ما پس از فراگیری این مباحث اقدام به یادگیری پایپ لاین و روند حرفه ای تر ساخت شیدر میپردازیم. این مجموعه آموزشی از دو قسمت مجزا تشکیل شده است در قسمت اول همانطور که ذکر شد شروع به ساخت Asset میکنیم همانند UV mapping Gradient Ramps ضمن اینکه جدا از تعلیم روند های مذکور برای اینکه شما را بیشتر به چالش آموزشی دعوت کنیم.

نگاهی به نحوه ساخت Digital Asset از تکسچر های بیلت این (توکار) و پیش فرض هودینی میکنیم. در قسمت دوم این مجموعه آموزشی نگاهی به سطوح سخت و نحوه ساخت متریال برای مدلهای سطح سخت می کنیم . پس از تسلط نسبی به مباحث مزبور اقدام به باز آفرینی سطوح اجسام سخت خواهیم کرد_

تا ضمن تدریس متریال یک مرور اجمالی به خاصیت اجسام در دنیای واقعی داشته باشیم. در پایان با ساخت چند متریال پیچیده اقدام به ساخت Digital Asset های متنوع میکنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش ساخت شیدر :

  • مقدمات:آموزش مقدماتی نحوه ساخت متریال
  • UV and Position Asset : نحوه ساخت دیجیتال است برای استفاده در یو وی
  • Maps : ساخت یک نود منحصر به فرد برای استفاده و مقدار دهی در الگو و پترن های دوبعدی در هودینی
  • Gradient Ramp : ساخت گردینت رمپ شبیه نرم افزار تری دی مکس با متریال های بیلت این نرم افزار هودینی (گردینت های ردیال و لینیر
  • موارد دیگر Diffuse، Sub Surface Scatering ، Specular Shader ، Refraction Shader ، Thin Film Refrecation
گراویتی

عنوان دوره : Rohan Dalvi – Shader Building in Houdini

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Rohan Dalvi

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

Rohan Dalvi – Shader Building in Houdini

In this series we take a look at how to convert shader trees into usable Digital Assets. The purpose of the training is to help simplify the material building process in Houdini. We take the PBR shader nodes and convert those into usable Digital Assets that we can then use in production. We also make digital assets to help make the day to day workflow of shader building simpler.

The training is split in two parts.

In the first section we start by converting the daily mapping tasks in Digital Assets such as, UV mapping, Gradient Ramps and other maps. We then also look at creating a Digital Asset out of a more custom built map/texture.

The second section of this training looks at the Surface model. We recreate the functionality of the surface model by using the PBR nodes and convert those into perfectly usable production shaders that can be used for day to day tasks. We end the series by building a few complex materials using all the various digital assets that we have created throughout the series .

حجم کل : 530 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا