آموزش ساخت زمین در Houdini با Rohan Dalvi
Rohan Dalvi - Terrain Building in Houdini
آموزش ساخت زمین در Houdini
در این آموزش ساخت زمین در Houdini از Rohan Dalvi، با ابزارهای جدید height field در هودینی 16 آشنا می شوید. این دوره شامل 5 پروژه است که تکنیک های مختلف ایجاد زمین را پوشش می دهد. با ابزارهای مختلف height field از قبیل: نویز،Patter ، ماسک با ویژگی هایش ، استفاده از آبجکت ها برای اصلاح و ویرایش زمین ها و همچنین استفاده از ابزار height wrangle برای کنترل بهتر جریان و زمین تخریبی آشنا می شوید. در فصل پایانی ، نحوه ساخت یک شیدر رویه ایی با شید و رندر زمین ها را آموزش می بینید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- استفاده از نود نویز برای تولید یک رنج کوهستانی ساده
- استفاده از ابزارهای ماسکینگ برای کنترل نود Erode جهت بدست آوردن نتایج فرسایش قابل کنترل تر
- استفاده از نود Pattern برای تولید تپه و یادگیری آمیختن زمین ها
- ساخت منظره قمری شکل با استفاده از آبجکت های پالیگان جهت اصلاح heightfield ها
- استفاده از آبجکت ها برای تولید ماسک ها و نگاهی دقیق به نود Heightfield Erode
- استفاده از آبجکت ها برای ایجاد یک زمین خاص
- استفاده از نود scatter برای پراکندگی نقاط روی زمین
- نحوه خروجی گرفتن مپ ها از heightfield برای رندرینگ یا اهداف اکسپورت
- ساخت شیدر رویه ایی با استفاده از مپ ها
عنوان دوره : Rohan Dalvi – Terrain Building in Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 7
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Rohan Dalvi
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
Rohan Dalvi – Terrain Building in Houdini
This training is will cover the new height field tools introduced in Houdini 16. The training comprises of 5 projects that will cover techniques to create a variety of terrains.
Through these projects we’ll cover the various height field tools such as Noise, Patter, Mask by feature, using objects to modify terrains and also using the height wrangle tool to better control the Flow and debris fields.
The final chapter will cover how to build a procedural shader to shade and render the terrains. This part is available for Redshift, Arnold, Mantra and Octane and each part is sold separately.
ple Mountain Range – Using the Noise node to generate a basic mountain range and using the masking tools to control the Erode node to get more controllable erosion results
Cliffs and Dunes – Using the Pattern node to generate dunes and learning how to mix terrains
Craters – Building a lunar landscape by using polygonal objects to modify the heightfields.
Canyon – Using objects to generate masks and a detailed look at the Heightfield Erode node. Understanding how the Hydro and Thermal Erosion works.
Island – Using objects to generate a specific terrain. Using the heightfield wrangle to control flow and debris fields and finally using the heightfield scatter node to scatter points on the terrain for instancing.
Output maps – Learning how to output maps from the heightfield for rendering or export purposes.
Shading and rendering – Building a procedural shader in the renderer of your choice using the maps written out to disk.
حجم کل : 3.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)