آموزش ساخت تکسچر در Houdini با Rohan Dalvi
Rohan Dalvi - Texture building in Houdini
آموزش ساخت تکسچر
این آموزش ساخت تکسچر در درجه اول مخصوص کاربرانی است که در درصدد حرفه ای تر شدن در نرم افزار هودینی هستند. هدف اصلی این آموزش کمک به کاربر در درک ساختار تکسچر و سیستم های متریال در نرم افزار هودینی است.
مشابه تمام آموزش هایی که از Rohan Dalvi در سایت منتشر شد این آموزش نیز به دو بخش مجزا تقسیم شده است ، ضمن شروع آموزش و پیشرفت ، شما را قادر به درک وجوه مختلفی از این نرم افزار قدرتمند میکنیم برای همین از جمله مباحثی که مبادرت به تدریس آن شده نحوه تغییر و تعریف UV برای ایجاد بافت در هودینی میباشید.
به عنوان مثال در برنامه نویسی مسئله ای وجود دارد موسوم به For Loop که برای ایجاد حلقه است. یعنی اینکه ما یک کاری که نیاز به تکرار دارد موکول کنیم به این شرط برنامه نویسی ، در قسمت متریال برای تسریع روند متریال دهی حتی از این ابزار برنامه نویسی نیز استفاده میشود.
در پایان دوره با ساخت یک متریال سفارشی شما رو قادر به ساخت متریال های بسیار کاربردی خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عناوین اصلی آموزش ساخت تکسچر :
- مقدمات آموزش
- آشنائی کلی با تصاویر Bitmap و Color Map
- تعریف UV Map
- تغییر UV Map
عنوان دوره : Rohan Dalvi – Texture building in Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.37 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Rohan Dalvi
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
Rohan Dalvi – Texture building in Houdini
This training is primarily aimed at users ranging from a beginner to intermediate level. The main purpose of this training is to help users understand the texture and material building system in Houdini.
The training is split in two parts. The topics covered in this training range from a basic understanding of using color maps in Houdini. We then take a look at all the various patterns and noise maps that are in built in Houdini and use them for generating textures and displacement.
As we progress we also start to learn how to modify and distort UV maps to modify textures and also use the For Loop to generate complex repeating and random patterns. We end the lesson by building a simple custom shader using the base level physically based nodes that are available in Houdini.
All the topics are demonstrated by creating workable finished materials that can be used for production.
حجم کل : 1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)