blenderUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش Shader Magic در Blender

Udemy – Shader Magic in Blender (Ver 3.41 and above)

آموزش Shader Magic در Blender

آموزش Shader Magic در Blender

 

آموزش Shader Magic در Blender : در این دوره از هنرمند Joakim Tornhill ، با تمام تکنیک های رایج مورد استفاده در بازی ها و نحوه استفاده از Shader Magic آشنا خواهید شد. اگر از آن دست از کسانی هستید که با دیدن یک درخت نود بزرگ یا نودها دچار دلهره میشید، این دوره برای شماست.

این آموزش نحوه ایجاد اشکال،نحوه کار Vector math، و تکنیک های رایج مورد استفاده در بازی ها چون ورتکس پینتینگ،flowmap، مپینگ parallax ، استفاده از تکسچرatlas/sprite sheet و Sobel ، trimsheet و … را پوشش میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • رایج ترین تکنیک های شیدیر مورد استفاده در بازی ها و برخی چیزهای خاص در بلندر
  • نحوه کار با نودهای شیدر بلندر
  • نحوه ساخت اشکال رویه ایی از ابتدا در بلندر
  • نحوه عملکرد Vector Math در هنگام ساخت شیدر ها

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Shader Magic in Blender (Ver 3.41 and above)

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 14.13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 66

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joakim Tornhill

نرم افزار : Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Shader Magic in Blender (Ver 3.41 and above)

Are you one of those that think that nodes look scary when you see a big node tree…or perhaps you are just curious how the water in a game can flow so nicely around those rocks in the river and follow the stream perfectly?

Regardless the reason, here is where you will learn more on how to connect those nodes!

I will go through how to create shapes, how Vector math works (like cross and dot product, Face forward, snap,…) and all the common techniques used in games like vertex painting, flowmap, parallax mapping, using a texture atlas/sprite sheet, Sobel (Edge detection on textures), trimsheet and so on.

I will also cover more “Blender specific” stuff like finding the edges on models, how to create scratches and dirt, creating procedural patterns using the radial gradient among other things.

You might wonder why in Blender and not in Unreal Engine or Unity?

Well, why not? Most things taught in the course can be used with only small adaptions in game engines as well. However, since we don’t have all the whistles and extra stuff in Blender…you as a student are forced to learn the basics without cheating ;). I know from my own experience that it is a good path to walk if you really want to know how all things are put together.

The teacher you will get, me, has more than 10 years of experience of Blender, is educated as Technical Artist in one of the highest ranked 3D schools in the World; “The Game Assembly” and are currently working as a Technical Artist for the game “Midnight Ghost Hunt” in a Swedish Game Studio.

NB! You will however NOT learn about how to create realistic and nice materials. Those topics I cover in my course “Become a Material Guru in Blender”. This course is Shader Magic.. not material magic :D.

حجم کل : 7.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا