بیت گراف
CGcircuitHoudiniNUKEآموزشجلوه های ویژهشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini

CGCircuit – Ship Splash and Foam

آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini

آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini

 

آموزش ساخت موج، کف و پاشش آب در Houdini : در این دوره ، هنرمند Andrii Zamorskyi ، با نحوه ایجاد موج، کف و پاشش آب ناشی از حرکت یک کشتی شناور در هودینی آشنا می شوید. هرچند شبیه‌سازی این موضوع به نظر ساده می‌آید، اما جزئیات و ویژگی‌های متعددی در آن دخیل هستند. نوع کشتی، ارتفاع امواج یا حتی دیدگاه کارگردان – مثلاً “می‌خواهم کف زیادی به اطراف پخش شود” – تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی دارند. حتی در یک فیلم، ممکن است در صحنه‌های مجاور، ظاهر کف و پاشش کاملاً متفاوت باشد؛ چراکه زاویه و فاصله دوربین، ترکیب‌بندی تصویر و سایر عوامل نقش مهمی ایفا می‌کنند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

بنابراین، آشنایی با فرآیند ایجاد کف و همچنین توانایی کنترل آن برای تطبیق با نیاز خود یا کارفرما اهمیت زیادی دارد. از طرفی، شبیه‌سازی مایعات به ‌ویژه در مقیاس بزرگ، بسیار منابع‌بر است. به همین دلیل، بهینه‌سازی نیز بخش مهمی از این آموزش‌ها خواهد بود. در این دوره به امکانات جدید نسخه 19.5 نرم‌افزار Houdini می‌پردازیم. این قابلیت‌ها شامل ایجاد و تنظیم کانتینر، کالیژن ها ، بهینه‌سازی دوربین، افزایش کیفیت شبیه‌سازی‌های انجام‌شده، شبیه‌سازی افکت کلوین و موارد دیگر است.

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – Ship Splash and Foam

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 22 ساعت

تعداد فایل ها : 5 فصل

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Andrii Zamorskyi

نرم افزار : Houdini 19.5, NUKE

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

CGCircuit – Ship Splash and Foam

In this series of tutorials, we will look at creating splashes and foam from a floating ship. Simulation, on the one hand, is rather banal. But it has a number of features. Much depends on the type of ship, the height of the waves, or simply on the director’s vision – “I want a lot of foam and spray flying in all directions.” Even in the same film, in neighboring scenes, you can see that the foam is different in its appearance – it all depends on the angle and distance of the camera, the composition of the picture. That is why it is important to know not only the process of creating foam, but also to control it as we / client need.

In addition, flip simulation itself is quite a resource-intensive process, especially if we are talking about a large distance of movement. Therefore, optimization will also be a significant part of these videos.
And, of course, we will not bypass the new features of Houdini version 19.5 – new possibilities for creating and configuring a container, collisions, camera optimization, upresing already finished simulation, Kelvin wakes and much more will be studied in these lessons.

حجم کل : 11.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا