آموزش ساخت ماشین قدیمی در Blender 3.0
skillshare - Blender 3.0 Vintage Car Creation
ساخت ماشین قدیمی
آموزش ساخت ماشین قدیمی در Blender 3.0 : در این دوره از هنرمند Darrin Lile، با نحوه ساخت یک ماشین قدیمی 1952 Nash-Healey Roadster در بلندر 3.0 آشنا خواهید شد. این ماشین یک جواهر است که حدود 500 تا اکنون از آن ساخته شده است. این دوره با استفاده از بلندر، از اولین پالیگان تا انیمیشن رندر شده نهایی را پوشش می دهد.
اگر قصد دارید مدلهای واقعی و دقیق از آبجکت های پیچیده بسازید، این دوره برای شماست.این دوره نه تنها ابزارها وتکنیک های مدلینگ را یاد میدهد بلکه نحوه استفاده از تصاویر رفرنس، سازماندهی آنها و مدیریت یک پروژه بزرگ در بلندر را یاد می دهد.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت ماشین قدیمی :
- ایجاد بدنه و شکل زیرین ماشین
- استفاده از مادیفایر Shrink Wrap
- مدلینگ قسمت های مختلف خارجی
- ایجاد جزییات کروم با استفاده از مادیفایر Subdivision Surface
- ایجاد آج لاستیک و کلاهک های پره دار با مادیفایر Array
- مدلینگ قطعات مختلف داخل خودرو
- ایجاد متریال و تکسچر با Blender’s Node Editor
- استفاده از سایکل برای رندرینگ و نورپردازی صحنه
- متحرک سازی دوربین در اطراف ماشین
عنوان دوره : skillshare – Blender 3.0 Vintage Car Creation
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 18.25 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 106
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Darrin Lile
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : دارد
skillshare – Blender 3.0 Vintage Car Creation
In this course we will create a 1952 Nash-Healey Roadster. This is a rare gem of a car; only about 500 were ever made. But we’re going to create one using Blender 3.0, from the first polygon to the final rendered animation. If you’ve ever wanted to create realistic, detailed models of complex objects, then this course is for you. Not only will you learn modeling tools and techniques, but you will also learn how to use reference images, stay organized, and manage a large project in Blender.
We will begin with the body of the car, creating the underlying shape. And then, using Blender’s Shrink Wrap modifier, we will mold each panel to that shape, so we get a precise fit between each of the pieces. Next we will work on modeling the various external parts of the car. We will create the chrome details using Blender’s Subdivision Surface modifier. And we will create the tire treads and spoked hubcaps using the Array Modifier. We will then model the various pieces of the car’s interior, keeping an eye on our reference images to bring the details to life.
When the modeling is complete, we will create materials and textures for the car, using Blender’s Node Editor. And finally, we will light and render the scene using the Cycles render engine. We’ll also have some fun animating the camera around the car and create a short video using Blender’s Video Sequence Editor.
حجم کل : 11.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید