بیت گراف
blenderSkillshareSubstance PainterUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد محیط معبد ژاپنی در Unreal Engine 5

Skillshare - Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5 by Aniket Rawat

آموزش ایجاد محیط معبد ژاپنی در Unreal Engine 5

ایجاد محیط معبد ژاپنی در Unreal Engine 5

 

آموزش ایجاد محیط معبد ژاپنی در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Aniket Rawat،فرآیند ساخت یک محیط معبد ژاپنی را با برنامه های Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter نشان می دهد. این دوره نحوه مدلینگ در بلندر،تکسچرینگ در سابستنس پینتر ،تنظیم صحنه نورپردازی و متریال دهی در Unreal Engine 5 را یاد می دهد. تکنیک های مورد استفاده در این دوره را میتوان در برنامه های سه بعدی دیگر استفاده کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

در تاریخ 24 اسفند ماه 1401 ، فایل تمرینی اضافه شد

عناوین آموزش ایجاد محیط معبد ژاپنی :

  • مدلینگ در بلندر
  • متریال دهی و تکسچرینگ در Substance Painter
  • هنور سطح،نورپردازی و کامپوزیشن در UE5
  • جمع آوری تصویر رفرنس با PureRef
  • آشنایی با ویژگی های سابستنس پینتر چون اسمارت ماسک ها،ژنراتورها و اسمارت متریال ها
  • کار با ابزارهای landscape و ابزارهای ویرایش شاخ و برگ در آنریل
  • تنظیم مختلف درختان در باد،فصول،رنگ برگ ها و …
  • استفاده از سیستم Lumen نورپردازی
  • همه چیزهای مورد نیاز برای ساخت نتیجه نهایی

گراویتی

عنوان دوره : Skillshare – Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5 by Aniket Rawat

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 8.21 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 24

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Aniket Rawat

نرم افزار : Unreal Engine – Blender – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : دارد

Skillshare – Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5 by Aniket Rawat

We will go over modelling in Blender, texturing using Substance Painter and setting up the scene, lighting and materials in Unreal Engine 5.

SOFTWARES USED – (BLENDER, Substance Painter, Unreal Engine 5):

All the modelling will be done in Blender, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3D modelling package. The materials and textures will be created using Substance Painter. Level art, lighting and composition will be done in Unreal Engine 5.

In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. The same techniques can be applied to almost any type of environment.

This course has over 8 hours of content! (All the videos have audio commentary)

We will go over each and every step in this course together and nothing will be skipped. The course does not have any kind of timelapses so that you can follow every step easily.

We will start by gathering some reference images to gain some initial ideas and the mood for our scene. We will arrange these reference images in a free program called PureRef. After this we will move on to Blender and start modeling our shrine. We will go over the entire process of modelling this from start to finish in Blender only. We will be using reference images to closely create all the details and the ornamental style designs.

After we have modeled all our assets, we will export them to Substance Painter to start with the texturing. We will learn to create high quality and realistic materials and the key features of Substance Painter like Smart Masks, generators, smart materials etc.

After this we will import all our models into Unreal Engine and export the textures from Painter to Unreal Engine. To enhance our scene even further we will make use of the newly introduced Megascans trees that are provided to us for completely free as Unreal Engine users by Quixel. We will learn to use landscape tools, the foliage editing tools to place all these trees in our scene. We will also learn to customize the different settings of these trees like wind, seasons, leaf color, health etc.

The next step would be to setup our lighting and create a mood and atmosphere for our scene. We will make use of the new features of Unreal Engine such as Lumen to get realistic lighting for our scene, next we will set up a post-Processing volume to further enhance the visuals of our scene.

حجم کل : 17.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.3 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا