بیت گراف
blenderSkillshareآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ رویه ای در Blender با Geometry Nodes

Skillshare – Procedural Modelling In Blender With Geometry Nodes

آموزش مدلینگ رویه ای در Blender با Geometry Nodes

آموزش مدلینگ رویه ای در Blender

 

در این آموزش مدلینگ رویه ای در Blender از هنرمند Geometry Nodes، با نحوه ایجاد آبجکت های مجزا و کل صحنه را با استفاده از سیستم نود در بلندر یاد می گیریم. اگر برای ساخت متریال، از نود ها استفاده میکنید، یک نقطه شروع خوب برای یادگیری نود های هندسه به عنوان فرآیند و ساختار و به طور کلی در زمانی که سیستم‌های نود را ایجاد می‌کنید، خواهید داشت. این آموزش نحوه ایجاد آبجکت ها را با نمونه ها از طریق نود ها و ساخت اشکال ساده با چندین نود را یاد می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Skillshare – Procedural Modelling In Blender With Geometry Nodes

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 32

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Geometry Nodes

نرم افزار : Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Skillshare – Procedural Modelling In Blender With Geometry Nodes

Welcome to one of the first, if not ‘THE’ first course on procedural modelling in Blender using procedural nodes.

In this course we cover how to create both singular objects and entire scenes using a node system not unlike the one that has been used to create materials in cycles since Blender 2.7X. If you are used to creating materials using nodes then you will have a good starting point for learning geometry nodes as the process and structure and generally the same when building node systems. The key difference between the two systems is the nodes that are used.

In this course, we learn how to create objects by creating instances through our nodes, allowing us to build simple shapes with just a couple of different types of nodes. As we move through the sections we will introduce more nodes leading to more spectacular creations.

But of course the point of geometry nodes is not simply to build an object. The point of geometry nodes is to build an object and THEN be able to edit that object using non destructive parameters. We are going to learn how Blender pulls this off and how you can create a new workflow for building objects.

Not only can we procedurally create objects but entire scenes as well. Using point nodes we can distribute an object across an entire seem in a manner similar to using particle systems, only this time with nodes to control the different parameters.

We are not only going to be covering the various nods in this course, but also HOW the nodes are used. So that by the end of each project you will be able to understand what a specific node is responsible for.

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا