SkillshareUnreal Engineآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شروع کار با بلوپرینت ها در Unreal Engine 4

Skillshare – Unreal Engine 4 : Getting Started with Blueprints

آموزش شروع کار با بلوپرینت ها در Unreal Engine 4

آموزش شروع کار با بلوپرینت ها

 

در این آموزش شروع کار با بلوپرینت ها از هنرمند James Yates، با اصول بلوپرینت ها، نحوه استفاده از ادیتور blueprint در Unreal Engine 4 و به کار گیری ویژگی های اصلی آنها در خلق بازی آشنا خواهید شد. هدف از این دوره ارائه دانش مفید است که بتوانید سیستم های گیم پلی شخصی خود را ایجاد کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • بلوپرینت ها چی هستند ؟
  • نحوه پیمایش اینترفیس بلوپرینت UE4
  • متغییر ها چی هستند و نحوه استفاده از آنها
  • نحوه استفاده از فانکشن ها،ماکرو ها و ایونت ها برای تمیز و کارآمد نگه داشتن پروژه
  • تفاوت بین انواع بلوپرینت ها چون کاراکتر ها،حالات بازی و اکتور ها
  • ارتباطات بلوپرینت ها مانند کست،اینترفیس،رویداد
  • نحوه ایجاد و تنظیم اینترفیس widget روی صفحه پلیرها
  • تخم ریزی اکتورها، سازماندهی افکت ها و صدا ها
گراویتی

عنوان دوره : Skillshare – Unreal Engine 4 : Getting Started with Blueprints

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 11 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 46

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : James Yates

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : دارد

Skillshare – Unreal Engine 4 : Getting Started with Blueprints

In this course we will be starting with the basics like what blueprints are and how to navigate the blueprint editor in Unreal Engine 4, right though to creating game play systems are learning how to use many of the main features of blueprints.

The goal of this course is to provide you with useful information and knowledge so that your able to plan and create your own gameplay systems for your future project as well as read other peoples blueprints which and really help speed up the learning process.

What will you learn?

  • What are blueprints
  • How to navigate the UE4 blueprint  UI
  • What variables are and how to use them
  • How to use functions, macros and events to keep your project clean and efficient
  • The differences between blueprints types such as characters, game modes and actors
  • Blueprints communication including casting, interfaces and event dispatchers
  • How to create and setup widget UI on a players screen
  • Spawning actors, sounds and effects
  • Code organization

حجم کل : 7.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.63 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا