آموزش حجاری سنگ و درخت در Zbrush
Stylized Forest Sculpting in ZBrush
آموزش حجاری سنگ و درخت
در این دوره ,چگونگی آموزش حجاری سنگ و درخت رو در نرم افزار زیبراش یاد خواهیم گرفت.بهترین براش ها,آلفا ها و تکنیک ها رو برای این منظور (حجاری به سبک طبیعت) رو برسی خواهیم کرد. توانایی ساخت سریع یک آبجکت محیط واسه هر آرتیستی یک قابلیت مهم هست , که قطعا در بازی و انیمیشن میتونه به یک پروژه کامل ختم بشه.
در این آموزش حجاری سنگ و درخت , حجاری سلیقه ای بیشه در زیبراش , شما نحوه حجاری سنگ ,درخت و المان های ارگانیک دیگه رو در راستای ساخت بازی و انیمیشن فرا خواهید گرفت. ابتدا , مرحله ساخت بلاک اوت ( block out ) رو در نرم افزار 3dmax انجام میدیم تا فرم کلی کار و نحوه و ساختار کلی پروژه و نحوه نمایشش رو به دست بیاریم. بعد , ابجکت های محیط که بیشتر بیانگر منظره و چشم انداز هستند رو حجاری میکنیم (مثل صخره ها و سنگها و درختهای بزرگ).
بعد ,با حجاری کردن علف ,چمن, شاخ و برگ درخت رو درست میکنیم تا از اونها روی سطوح محیط (سنگ و درخت و زمین ) بهره ببریم. در نهایت ,قهرمان داستانمون رو که همون درخت باشه با حجاری کردن تنه و ساختار ریشه میسازیم. در انتهای این دوره شما توانایی ساخت یک سری ابجکت رو برای بازی و انیمیشن دارا هستید. این آموزش حجاری سنگ و درخت توسط تیم سافت ساز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Pluralsight – Stylized Forest Sculpting in ZBrush
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.15 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 25
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Alex Jerjomin
نرم افزار : ZBrush – 3ds Max
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Stylized Forest Sculpting in ZBrush
In this course, we will cover how to sculpt Stylized Rocks and Trees inside ZBrush. We will cover the best brushes, alphas, and techniques to use for best results when it comes to stylized nature. Being able to quickly create environment assets is an important skill for any digital artist, but especially in games and animation to help complete a stylized, completed project. In this course, Stylized Forest Sculpting in Zbrush, you’ll learn how to Sculpt stylized rocks, trees, and organic natural props for video game development and animation. First, you’ll explore the blackout technique inside 3ds Max to formulate the base of what your piece will look like. Then, you’ll sculpt the landscape assets, such as a cliff face, large rocks, and a large tree. Next, you’ll continue drilling into details by creating stylized grass and tree foliage to populate the top of your piece. Lastly, you’ll polish up our hero tree by sculpting bark and the root structure, thus creating several unique game assets as well as a finished art piece. By the end of this ZBrush and 3ds Max tutorial, you’ll be able to create your own stylized assets for video games or animation. Software required: Zbrush and 3ds Max.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)