آموزش ایجاد از صحنه سینمایی در 3ds Max و V-Ray
Taking a Previz Scene to Look Development in 3ds Max and V-Ray
آموزش ایجاد از صحنه سینمایی
در این دوره آموزش ایجاد از صحنه سینمایی از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Robert Meyers ، تکنیک های ساخت تصاویر واقع گرایانه از قبیل نورپردازی، متریال دهی و تکسچرینگ با استفاده از یک تصویر رفرنس را مورد بررسی قرار خواهد داد.
ایجاد کردن تصاویر با در نظر گرفتن شاخصه های زیبایی بصری و حس طبیعی بودن یکی از خواسته های اصلی مخاطبین است، که در این دوره با استفاده از تکسچر دهی واقع گرایانه، که از مهمترین بخش های کاری است، به آنها خواهیم پرداخت. کار را با تنظیمات یک پیش نمایش و تنظیمات بک گراند شروع خواهیم کرد، تنظیمات نورپردازی با یک تصویر،ایجاد طرح برجستگی وایجادآب و هوای طبیعی در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا پروژه نهایی آماده شود. سبا سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تنظیمات فضای کاری مکس برای این پروژه
- تنظیمات ریگ کردن نورها
- اصلاح کردن طرح های انعکاس و برجستگی
- ساخت متریال مدل نهایی
- ایجاد طرح کثیفی در ماد باکس
- تنظیمات رندر V-ray
- و …
تصاویری از آموزش ایجاد از صحنه سینمایی :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Taking a Previz Scene to Look Development in 3ds Max and V-Ray
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 1.39 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 11
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Robert Meyers
نرم افزار : 3ds Max 2014 – Vray 3.0 – Mudbox 2014
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Taking a Previz Scene to Look Development in 3ds Max and V-Ray
In this series of lessons, we’ll look at techniques for creating photo-real lighting, shading and texturing using a reference image as our guide. As audiences demand greater immersion in entertainment media, adding realism to an artificially created scene is an essential part of visual effects work. The use of reference and real-world texturing is increasingly important in this process. Starting with a previz setup and background plate, we’ll add image-based lighting, displacement, and naturalistic weathering to transform a simple scene into a realistic environment ready for production.
1 Introduction and project overview 00:54
2 Setting up our 3ds Max workspace 10:15
3 Setting up the light rig 09:21
4 Refining the reflection, bump and displacement shaders 10:30
5 Refining the advanced displacement shaders 10:09
6 Looking at the sun 08:28
7 Shading the final model 08:45
8 Getting dirty in Mudbox 10:01
9 Refining the dirty reflections shaders 11:08
10 Refining the metal and glass shaders 09:12
11 Optimizing V-Ray for the final render 09:16
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)