بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشجلوه های ویژهشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تخریب زمین در Houdini

cgcircuit - Applied Houdini - Rigids IV - Terrain Destruction

آموزش تخریب زمین در Houdini

تخریب زمین در Houdini

 

Applied Houdini یک سری پروداکشن کیفیت گرا که توسط Steven Knipping ایجاد شده است ، ایشان هم اکنون مدیر فنی می باشند. در دوره Rigids IV ، ما با استفاده از Boolean SOP جدید در Houdini ، چگونگی fracture و subfracture (شکستن) یه قطعه بزرگ زمین را از ابتدا آموزش می دهیم . یک ورک فلوی قدرتمند برای احاظه ابزار fracturing (کلاس-استودیو) پروداکشن جدید را ایجاد می کنیم. تنها که دانستن نحوه fracture شکستن کافی نیست.

ما نیاز داریم در هر مرحله ، روشی کاملا هنری و کارامد برای ایجاد ، ذخیره سازی، شبیه سازی و رندر بسازیم. در طول راه تکنیک های اسکریپتینگ (برنامه نویسی) ، ترفند های شبیه سازی و نکات تست شده پروداکشن را به منظور رسیدن به نتیجه هیجان انگیز آموزش دهیم . با سافت ساز همراه باشد

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : cgcircuit – Applied Houdini – Rigids IV – Terrain Destruction

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Steven Knipping

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

cgcircuit – Applied Houdini – Rigids IV – Terrain Destruction

Applied Houdini is a production quality oriented series created by Steven Knipping (vimeo.com/161576184), currently a Senior Rigid Body Destruction / FX Technical Director at Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (Rogue One, Star Wars: The Force Awakens, Avengers: Age of Ultron). Benefit from production proven workflows while also getting an in depth explanation of why things works they way they do. Best of all – each video is crammed with actual information and footnotes instead of gratuitous talking and dead space!

In Rigids IV, we’re going to use Houdini 16’s new Boolean SOP to learn how to fracture and subfracture (and sub-subfracture!) a large chunk of terrain that we’ll make from scratch. We’ll learn how to make a powerful workflow to surround this new production studio-class fracturing tool, as just knowing how to do the fracture is not enough. We will need to make every step of the way completely art directable, as well as efficient to create, to cache, to simulate, and to render. Along the way we will learn more scripting techniques, simulation tricks, and production tested tips in order to arrive at our exciting result!

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 8

8

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا