آموزش تکسچرینگ کاراکتر ها برای جلوه های ویژه VFX
Udemy – Texturing Characters for VFX
آموزش تکسچرینگ کاراکتر ها برای جلوه های ویژه VFX
آموزش تکسچرینگ کاراکتر ها برای جلوه های ویژه VFX : در این دوره از هنرمند Nicholas Hodgson ، با نحوه تکسچر دهی به یک کاراکتر برای جلوه های ویژه VFX آشنا می شوید.
در این دوره، مفاهیم مختلفی چون نحوه تکسچرینگ شخصیت ها، نحوه استفاده از متریال PBR (فیزیکی مبتنی بر رنگ)، نحوهی استفاده از فتوشاپ برای پردازش تصاویر تکسچر، نحوهی استفاده از ZBrush برای ایجاد اطلاعات بیشتر در مدل سهبعدی و همچنین تکنیکهای ساخت تکسچرهای دقیق و واقعگرایانه را مورد بررسی قرار میگیرد.
این دوره کار با نرمافزارهای مختلفی برای تکسچرینگ کاراکتر های سهبعدی را در صنعت افکتهای ویژه پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه استفاده از Substance Painter با یه کوچولو برنامه Mari
- آماده سازی یووی برای تکسچرینگ
- آموزش دانش اساسی نحوه تکسچر دهی
- فرآیند مربوط به تکسچرینگ کاراکتر برای VFX
عنوان دوره : Udemy – Texturing Characters for VFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 11.36 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Nicholas Hodgson
نرم افزار : ZBrush – Substance Painte – Mari
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Texturing Characters for VFX
In this tutorial I will teach you how to texture a high resolution VFX character bust. We first I discus the UV layout and UV theory before get started. We will be using primarily Substance Painter for most of the texturing however we will also use Mari for some very basic projection work.
I’ll go over the texturing of the armor/mouth from start to finish with me giving guidance every step of the way. I cover the skin texturing however it will not be realtime and as in depth as the armor. I use Mari for the skin as it is much better at projecting images. We will explore all the layers and channels I exported out for this character and give a complete breakdown of how I ended up with the final result.
Texturing in VFX is slightly different to texturing in games. We tend to require much higher resolutions. This means that on a typical hero VFX model, it can often require hundreds of UDIMS. This can make texturing quite difficult, however In this tutorial I will show you how to manage heavy assets like this.
Although this tutorial is aimed at VFX, everything I show is transferable to game asset texturing. Whats important is the fundamental ideas behind texturing.
حجم کل : 11.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید