بیت گراف
blenderCGcookieSubstance DesignerSubstance Painterآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ورک فلوی تکسچرینگ در Substance و Blender

CGCookie – The Blender & Substance Texturing Workflow

آموزش ورک فلوی تکسچرینگ در Substance و Blender

ورک فلوی تکسچرینگ در Substance و Blender

 

آموزش ورک فلوی تکسچرینگ در Substance و Blender : در این دوره از هنرمند Jonathan Lampel، با نحوه ساخت متریال های رویه ایی پیچیده ، استفاده از براش ها،ماسک ها و شبیه سازی ذرات و اعمال مش روی متریال در بلندر و سابستنس دیزاینر و پینتر آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه استفاده بهینه از بلندر ،تفاوت بین متریال و مجموعه های تکسچر،نحوه ویرایش یووی چندین آبجکت بطور همزمان،اکسپورت به سابستنس پینتر،بیک مپ ها در سایکل برای استفاده در پینتر،ایجاد یک پیکربندی اکپسورت سفارشی را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • ویرایش مجموعه های ویوی مولتی آبجکت
  • اکسپورت آبجکت ها از بلندر تا Substance Painter
  • بیک مپ های AO در بلندر برای سابستنس
  • بیک مپ های آی دی در بلندر برای سابستنس
  • ری مپینگ یووی
  • اکسپورت تکسچرهای سابستنس برای سایکل
  • استفاده از تکسچرهای سابستنس در سایکل

گراویتی

عنوان دوره : CGCookie – The Blender & Substance Texturing Workflow

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jonathan Lampel

نرم افزار : Substance Painter – Blender – Substance Designer

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCookie – The Blender & Substance Texturing Workflow

Substance Painter and Substance Designer are excellent programs that are specifically made for texturing. Designer allows you to build complex procedural materials, and Painter allows you to apply those materials to your mesh using brushes, masks, and even particle simulations.They are both great tools to use alongside Blender, whether you’re making assets for games, animations, or visual effects.

Allegorithmic has a lot of videos showing you how to use their products, so in this course I’m not going to be teaching how to use these programs specifically. Instead, I’ll walk you through the workflow of how to best use them alongside Blender. I’ll go over the difference between materials and texture sets, how to edit the UV’s of multiple objects at the same time, exporting objects to substance painter, baking maps in Cycles to be used in Painter, creating a custom export configuration for Blender, how to use exported maps in Cycles, and much more. I’d recommend going through our Shader Forge PBR lessons before starting this course. It’s not required and you can complete this course without them, but they will help you get a good understanding of what physically based shading is all about and why Substance uses it as its main paradigm.

حجم کل : 0.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا