بیت گراف
Clarisse iFXHoudiniNUKEThe Gnomon Workshopآموزشجلوه های ویژهرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت مناظر سه بعدی در Houdini و Clarisse

The Gnomon Workshop – 3D Landscapes with Houdini and Clarisse

آموزش ساخت مناظر سه بعدی در Houdini و Clarisse

آموزش ساخت مناظر سه بعدی

 

در این آموزش ساخت مناظر سه بعدی از هنرمند James Miller، نگاهی عمیف به طراحی،نورپردازی و کامپوزیشن یک محیط منظره از صفر تا صد را در نرم افزار Houdini و Clarisse خواهیم داشت. ایشان با استفاده از ابزارهای زمین هودینی، به ساخت یک منظره متناسب با فرم های طبیعی از رفرنس تصویر خواهد پرداخت.

در ادامه دارایی ها را به Clarisse ایمپورت میکند و نگاهی به ساخت پروژه ،مصالح و ایمپورت دارایی ها می اندازد. سپس به راه اندازی و نورپردازی شات، ایجاد و انیمیت دوربین و بررسی روش های مختلف که شات رو در پکیج مشاهده کنیم،می پردازد.

ایشان همچنین، حجم های VOPS در هودینی،ساخت اتمسفر، رندرینگ در Nuke، بررسی نورپردازی مجدد با AOV، ایجاد gizmos،ساخت skydome،نصب و استفاده از ابزار p_world برای کار مت پینتینگ را پوشش می دهد. هدف از این دوره پوشش دادن تمامی مراحل ایجاد یک محیط بزرگ منظره کوهستانی می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – 3D Landscapes with Houdini and Clarisse

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : JAMES MILLER

نرم افزار : Clarisse, Houdini, Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – 3D Landscapes with Houdini and Clarisse

In this tutorial, Generalist James Miller takes an in-depth look at designing, lighting and compositing a landscape environment from beginning to end. Starting with Houdini’s terrain tools, he builds up the landscape to fit the desired natural formations taken from photo reference. Following this, he imports this asset into Clarisse and takes a look into project construction, material building, and asset importing. Once this is all set up, he continues by laying out and lighting the shot, creating and animating a camera, and exploring the different ways we can view our shot in the package. For the cloud volumes, James goes back into Houdini and covers Volume VOPS to helps build the atmosphere, before returning to Clarisse to lay out these new assets for the render. The render is then taken into Nuke, where he explores relighting using AOVs, creating gizmos, building a skydome, and installing & using the p_world tools for matte work.

The goal of this tutorial is to take you through all the steps involved in a large environment build of a mountain landscape, and how they all link together, so you can experiment, play, and enjoy building up your own shots from beginning to end.

حجم کل : 4.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا