آموزش ریتوپولوژی و اسکن سه بعدی برای پروداکشن
The Gnomon Workshop - 3D Scan and Retopology for Production
آموزش ریتوپولوژی و اسکن سه بعدی برای پروداکشن
آموزش ریتوپولوژی و اسکن سه بعدی برای پروداکشن : در این ورک شاپ ، طراح Ara Kermanikian، ورک فلوی فتوگرامتریش را با انجام مراحل گام به گام گرفتن داده های اسکن شده در برنامه های سی جی ، به تولید دارایی های کاراکتر آماده برای استفاده در فیلم ، تلویزین VR ، بازی های ویدیویی یا پروژه های VFX نشان می دهد. تمرکز این دوره روی ورک فلوی کارآمد با بارگیری و پردازش تصاویر فتوگرامتری در Reality Capture جهت تولید و اکسپورت مدل سه بعدی و تکسچر شروع می شود.
سپس کاراکتر های اسکن شده سه بعدی را به داخل زیبراش ، مایا و Wrap3 برای ساده سازی ، پاک سازی ، تکسچرینگ و ریتوپولوژِی ایمپورت می شوند. همچنین مدلینگ پیشرفته و متوسط و قابلیت های ریتوپلوژی در زیبراش شامل ZModeler،داینامش،ZRemesher و mesh projection را پوشش خواهیم داد.
الزامات توپولوژی و متدلوژی با استفاده Quad Draw و مجموعه ابزار مدلینگ در مایا برای تولید دستی توپولوژِ آماده انیمیشن روی داده های اسکن شده را نشان می دهیم. در نهایت از Wrap3 جهت بسته بندی اتوماتیک توپولوژِی آماده انیمیشن روی کاراکترهای اسکن سه بعدی استفاده میکنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – 3D Scan and Retopology for Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 9 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ara Kermanikian
نرم افزار : zbrush , maya
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – 3D Scan and Retopology for Production
In this workshop, Designer Ara Kermanikian shares his Photogrammetry workflow as he goes through the step-by-step process of taking scan data into CG applications to generate production ready character assets for use in film, TV, VR, videogame or VFX projects. The workshop focuses on efficient workflows starting with loading and processing the photogrammetry images into Reality Capture to generate and export the 3D model and texture. The 3D character scan is then imported into ZBrush, Maya and Wrap3 for effective treatment, simplification, cleanup, texturing, and retopology. The lectures cover the efficient use of intermediate and advanced modeling and retopology capabilities in ZBrush such as ZModeler, Dynamesh, ZRemesher, and mesh projection. Topology requirements and methodology are covered using Quad Draw and the Modeling toolkit in Maya to manually generate animation ready topology on top of the scan data. Finally, Wrap3 is used to automatically wrap animation ready topology onto the 3D scan character. For those looking to integrate photogrammetry into their pipelines, this title offers an in-depth look at how various tools complement each other to produce efficient and production ready results for both static and animatable meshes.
حجم کل : 11 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)