بیت گراف
mayaThe Gnomon Workshopآموزشانیمیشنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش انیمیت مکانیک های بدن در نرم افزار مایا Maya

The Gnomon Workshop – Animating Body Mechanics in Maya

آموزش انیمیت مکانیک های بدن در نرم افزار مایا Maya

آموزش انیمیت مکانیک های بدن در نرم افزار مایا Maya

 

آموزش انیمیت مکانیک های بدن در نرم افزار مایا Maya : در این دوره از هنرمند Kelly Vawter ، با نحوه ساخت انیمیشن های مکانیک بدن ،اصول انیمیشن سازی، فرآیند انیمیشن سازی از صفر تا صد،نکات ورک فلو و نحوه استفاده از ابزارهای مناسب برای مقابله با عملکرد پیچیده و شات های انیمیشنی اکشن در مایا آشنا خواهید شد. ایشان یک کاراکتر که حرکات اسکیت بورد را انجام میدهد را انیمیت خواهد کرد.

این آموزش برای همه افرادی که به دنبال یادگیری مباحث انیمیشن سازی مکانیک بدن با استفاده از نرم‌افزار Maya هستند، مناسب است. در این آموزش، با مفاهیمی چون اصول انیمیشن سازی، تکنیک‌های سینماتیک، تحلیل حرکت، طراحی کاراکتر، استفاده از ابزارهای مختلف نرم‌افزار Maya و غیره آشنا می‌شوید.

در پایان دوره، با استفاده از نرم‌افزار Maya، میتوانید انیمیشن سازی مکانیک بدن را به صورت حرفه‌ای انجام دهید و با استفاده از تکنیک‌ها و اصولی که در این آموزش آموزش داده می‌شود، به صورت سریع و راحت این کار را انجام دهید. در پایان این آموزش، با تمامی اصول و تکنیک‌های مورد نیاز برای انیمیشن سازی مکانیک بدن در نرم‌افزار Maya آشنا خواهید بود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Animating Body Mechanics in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 4

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Kelly Vawter

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Animating Body Mechanics in Maya

Animation can be hard, but it should also be fun. Kelly Vawter joins The Gnomon Workshop library with his full shot walkthrough in Maya, which focuses on body mechanics. Animating a skateboarder performing tricks, Kelly explains how he approaches a technical shot and offers up his entire animation process from start to finish. He divulges his industry workflow tips and shares the tools he uses when tackling complex performance and action animation shots in Maya.

The workshop opens up with an Introduction chapter covering how Kelly sets up his shots and where he explains the tools he will use throughout the tutorial. Kelly teaches this workshop in a way that animators of any skill level should be able to get something out of it. That said, the focus of the content is created primarily for an intermediate skillset since there is less emphasis on the basics of Maya. Rather, Kelly jumps right into Maya to begin his demonstration, starting with the blocking before working through the Spline process and onto the final polish.

Kelly’s career in animation started at Blizzard, where he worked on Overwatch cinematics before he moved to Respawn to work on Stars Wars Jedi: Fallen Order. From there, he went to Disney, where he worked on feature animations before later joining DreamWorks. Needless to say, his career experience is exactly what you need to see and hear if you’re looking to work as an animator on feature films or AAA games.

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا