بیت گراف
mayaThe Gnomon Workshopآموزشانیمیشنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد سیکل پیاده روی موجودات در Maya

The Gnomon Workshop – Animating Creature Walk Cycles in Maya with Stephen Cunnane

آموزش ایجاد سیکل پیاده روی موجودات در Maya

ایجاد سیکل پیاده روی موجودات در Maya

 

آموزش ایجاد سیکل پیاده روی موجودات در Maya : در این دوره از هنرمند Stephen Cunnane، با اصول اساسی ایجاد یک سیکل پیاده روی برای موجودات که هر انیماتوری باید یاد بگیرد، آشنا خواهید شد. این ورک شاپ 3 ساعته، فرآیند ظریف و در عین حال پیچیده ساخت یک سیکل پیاده روی قانع کننده را برای حیوانات 4 پا و موجودات فانتزی را نشان می دهد.

ایشان اصول اولیه آناتومی و نحوه ساخت حرکات پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن تا نشان دادن ابزارهای مایا را به سازماندهی پروژه کمک خواهد کرد را آموزش می دهد.ایشان ایمپورت ریگ بعنوان یک پروکسی،استفاده از ادیتور رفرنس برای سازماندهی صحنه،بیک،ترکینگ موشن،لایه بندی انیمیشن برای افزودن سطوح ثانویه و ساخت سیکل پیاده روی را پوشش می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Animating Creature Walk Cycles in Maya with Stephen Cunnane

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Stephen Cunnane

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Animating Creature Walk Cycles in Maya with Stephen Cunnane

There are basic principles involved in creating a solid walk cycle for production that every animator should learn. This 3-hour workshop by Stephen Cunnane, an animator for the film industry, reveals the subtle yet complex process when it comes to animating a convincing walk cycle for four-legged animals or fantasy creatures. From covering the basics in anatomy and explaining how it plays into building the complex motions needed for detailed animation, to discussing and demonstrating the tools within Maya that can help you to stay organized, Stephen’s workshop enables animators to create fast and efficient workflows.

Throughout this workshop, you’ll learn the importance of importing a rig as a proxy and discover all the benefits of using the Reference Editor to keep your scene well organized. Stephen also covers the topics of baking, motion tracking, and animation layers to add all the other secondary levels of animation. The second portion of the workshop focuses on animating the walk cycle before the final chapter, which explains how to add the wings, neck, and head, for a convincing creature animation.

Stephen also provides breakdowns of feet and body movement and details how to take a final walk cycle and build a new animation for a project — or for production.

حجم کل : 1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا