آموزش انیمیت حملات شوتر اول و سوم شخص برای بازی ها
The Gnomon Workshop – Animating First & Third-Person Shooter Attacks for Games
آموزش انیمیت حملات شوتر اول و سوم شخص برای بازی ها
آموزش انیمیت حملات شوتر اول و سوم شخص برای بازی ها : در این دوره از هنرمند Brad Faucheux ، با ورک فلوی انیمیشن مایا برای متحرک سازی حملات شوتر اول و سوم شخص برای بازی ها آشنا خواهید شد. اگر قصد دارید یک بازی FPS را انیمیشن سازی کنید، این دوره بصورت گام به گام از برنامه ریزی برای حملات شوتر اول شخص تا مرحله نهایی را به شما نشان می دهد. در پایان ، درک درستی از نحوه برخورد هنرمندان در استودیو های بازی AAA ،نقد و همگام سازی انیمیشن را کسب خواهید کرد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش انیمیت حملات شوتر اول و سوم شخص برای بازی ها :
- نکات مهم و ترفند های استودیوی AAA
- هر آنچه برای ساخت بازی در مایا نیاز دارید
- استفاده از تولست animBot برای کمک به ورک فلوی انیمیشن
- نحوه متحرک سازی ویژگی های کاراکتر و ژست
- زمان بندی و ساخت بازی ، جریان و ساختار
- استفاده از فتوشاپ برای فاز pre-planning
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Animating First & Third-Person Shooter Attacks for Games
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 9.30 ساعت
تعداد فایل ها : 14
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Brad Faucheux
نرم افزار : Maya – Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Animating First & Third-Person Shooter Attacks for Games
Animating First & Third-Person Shooter Attacks for Games
Maya Animation Workflow with Brad Faucheux
If you want to know what goes into animating an FPS game, look no further. In this comprehensive workshop, Senior Cinematic Animator Brad Faucheux will take you step by step from planning out a first-person shooter attack through to the final polish. Additionally, he walks through a third-person attack for further animation practice.
Throughout this workshop, Brad shares his professional workflow, along with the important tips, tricks, observations, and studies that he’s acquired over his many years working at AAA studios. He dives deep into research and observation and demonstrates everything you need to know about Maya for the task at hand. The use of animBot toolset is also used in this workshop to help with the animation workflow. You will learn how to animate character traits, power posing, as well as timing and constructing for games, flow, and structure, through to the final polish and details.
All you need to get started is Maya, a character of your choice, and Photoshop for the pre-planning stage. By completing this workshop, you’ll have a sound understanding of how artists in AAA game studios approach, critique, and sync professional attack animations.
00. Preview
01. Introduction
02. Finding Your Character
03. Staging & Setup
04. Blocking & Posing — Part 1
05. Blocking & Posing — Part 2
06. Blocking Pass — Part 1
07. Blocking Pass — Part 2
08. Splining Pass — Part 1
09. Splining Pass — Part 2
10. Splining Pass — Part 3
11. Splining Pass — Part 4
12. Polish Pass — Part 1
13. Polish Pass — Part 2
14. Final Thoughts
حجم کل : 2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
امتیاز دهی به این مطلب :